گزارش روز:لطفا از پشت میزهایتان تکان نخورید!

شناسه خبر: 37616
تاریخ انتشار: 07 تیر 1401

فوتبال ایران و استانهای صاحب صنعت در لیگ برتر جولان میدهند ،قراردادهای میلیاردی از صنعت مس و فولاد و آبی و قرمز شنیده می شود که البته نوش جانشان اما فعلا باید برای فوتبال بوشهر اشکهای فروان ریخت!

در شرایطی که ایرانجوان با هنرنمایی عالیجنابان راهی لیگ سه شد،شاهین شهرداری هم به دسته دو سقوط کرد و از هم اکنون زمزمه های فروش امتیاز و رها شدن شنیده می شود ! از گناوه هیچ امیدی برای حضور در لیگ سه یا حتی لیگ دو شنیده نمی شود و بخش خصوصی شاهین عامری هم برنامه ریزی برای فروش امتیاز را آغاز کرده است،پارس جنوبی جم هم باز هم برای بازیکنان غیر بومی خواهد بود ،هیچ مدیری در استان بوشهر دلش برای فوتبال نمی سوزد!

خنده دار ترین مدیریت ممکن را شاهد هستیم که میدانند با تزریق کمتر از ۵۰ میلیارد تومان حداقل چهار تیم را برای یک سال می شود اداره کرد اما یکی تازه به فکر حفظ میز است و دیگری درست کردن چمن مصنوعی و….نمیدانیم چه افرادی وظیفه مشاوره دادن به چنین مدیرانی را بر عهده دارند اما درست کردن چمن مصنوعی و در و دیوار ورزشگاهها زمانی قشنگ است که تیمی در آن شهر داشته باشیم!

برگزاری کلاس دانش افزایی و دیگر اتفاقات پایه هم خوب است اما وقتی که تیمهای ما در لیگ های معتبر کشور حاضر باشند نه اینکه دلال و اخاذ از پایتخت برای قبضه کردن روح و روان جوان بوشهری مسابقه گذاشته اند که تو به تهران بیا تیم ملی نوجوانان تا امیدت با ما!

آنقدر گند ماجرا در آمده که بازیکنان جوان حاضر در فوتبال بوشهر پای صحبت اخاذان فوتبال نشسته و باور کرده اند باید پول بدهند و از این استان بروند تا شاید به حق خود برسند!

حاشا و کلا که غوغا کردید! فصل نقل و انتقالات شده ،بوشهر دو تیم پرطرفدار دارد که با وجود سقوط هم هیچ مسئولی از آنها نخواسته که چه پازل مدرنی چیده اند که این سقوط های فاجعه بار را برنامه ریزی کردند!

نگران نباشیدو از پشت میزهایتان تکان نخورید،مرگ این فوتبال را شاهد باشید اما مطمنا روزی نزد قاضی روزگار باید پاسخگو باشید که چرا در فوتبال ایران پول برای همه بود جز تیمهای بوشهری!

زمان زیادی از دست رفته اما یکدلی، یکرنگی و اقدام موثر می‌تواند روزهای بهتری بسازد.”

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.