هفته اول لیگ دسته اول/ مجوز بازی به جمی ها ندادند!پارس بازنده احتمالی بازی که برگزار نشد

شناسه خبر: 34506
تاریخ انتشار: 24 مهر 1400

به احتمال فراوان نتیجه دیدار تیمهای مس شهر بابک و پارس جنوبی جم با رای کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

دیدار دو تیم مس شهر بابک و پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال کشور لغو شد.
فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در این خصوص گفت: علیرغم تمام همکاری‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا آخرین لحظه، متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پارس جنوبی جم بسته ماند. به این ترتیب ثبت قراردادها و صدور کارت‌ها برای این تیم انجام نشد.
وی افزود: همه عوامل در شهر میزبان از هیات فوتبال و نیروی انتظامی تا ناظر مسابقه و آمبولانس آماده برگزاری این مسابقه بودند اما به علت عدم ثبت قراردادها، بازی لغو و صورتجلسه شد که برای تصمیم گیری به کمیته انضباطی ارجاع می‌‌شود.

 پارس جنوبی جم که سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد، این روزها وضعیت سختی را پشت سر می‌گذارد. بدهی این باشگاه باعث شده تا طبق اعلام سازمان لیگ تا زمان پرداخت آن از انجام نقل و انتقالات این باشگاه ممانعت به عمل بیاید. این تیم در اولین بازی از فصل جدید رقابت‌های لیگ آزادگان قرار بود امروز برابر مس شهربابک قرار گیرد اما در شرایطی که همه چیز مهیای برگزاری این بازی بود، به دلیل عدم انجام تعهدات مالی باشگاه پارس جنوبی و پنجره بسته این باشگاه، کارت بازی بازیکنانش صادر نشد.

 

در نهایت با صورتجلسه به عمل آمده و ارائه توضیحاتی در خصوص دلیل عدم برگزاری بازی، احتمالا رای این بازی از سوی کمیته انضباطی مشخص خواهد شد و شاید پارس جنوبی به دلیل نداشتن حدنصاب بازیکنان لازم، بازنده این بازی شناخته شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.