طارمی دغدغه بزرگ کونسیسائو در ژانویه

شناسه خبر: 40129
تاریخ انتشار: 08 دی 1402

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، می‌گوید به دنبال پیدا کردن راهی برای پر کردن جای خالی مهدی طارمی در ترکیب این تیم در ژانویه است.

بحث درباره جدایی طارمی از پورتو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی یا در پایان این فصل به عنوان بازیکن آزاد همچنان داغ است.

خبرنگاران سرشناس ایتالیایی مانند فابریتزیو رومانو پیش از این مدعی شده بودند که باشگاه اینتر به صورت جدی شرایط این ستاره ایرانی را زیر نظر دارد و احتمال این که او به زودی پیراهن این تیم را به تن کند بسیار زیاد است.

با این حال، این بازیکن در حال حاضر باید خودش را آماده حضور در ترکیب تیم ملی ایران برای رقابت‌های جام ملت‎‌های آسیا کند و مدتی قادر به همراهی پورتو و کمک به این تیم در لیگ پرتغال نخواهد بود.

کونسیسائو در آستانه دیدار تیمش برابر چاوز که بامداد فردا برگزار خواهد شد در پاسخ به سوالی درباره شرایط طارمی گفت:« همیشه گفته بودم که ارزش طارمی فقط به گل‌هایی که می‌زند نیست، او با تمام وجود با و بدون توپ برای تیم تلاش می‌کند. او در زمینه تصاحب فضا بسیار باهوش است و موقعیت‌های بسیاری برای سایر بازیکنان فراهم می‌کند.

اما تمامی این تلاش‌ها برای هواداران قابل رویت نیست چون او گل نمی‌زند یا پاس گل نمی‌دهد اما سبک دیگری را در این تیم به نمایش می‌گذارد که برای ما بسیار مهم است. غیبت او در ژانویه برای ما خوب نیست اما باید نکات مثبت را هم در نظر بگیریم.

طارمی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و این مسئولیت بر عهده من است که راه حلی برای غیبتش پیدا کنم. ما در حال حاضر مشغول کار روی این موضوع هستیم اما همه چیز بستگی به استراتژی ما برای هر بازی دارد. امسال در بسیاری از دیدارها این بازیکن مهم را در اختیار نخواهیم داشت.»


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.