گزارش روز:نیمکت شاهین و حرف و حدیث های پیش رو!

شناسه خبر: 27811
تاریخ انتشار: 23 مهر 1399

این روزها در مورد تیم شاهین شهرداری خبرهای مختلف و البته ضد و نقیضی در مورد باشگاه محبوبشان در فضای خبری استان شنیده می شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته دو خبر خوب برای شاهینی ها روی خروجی فضای مجازی قرار گرفت.ابتدا تعویق دو هفته ای رقابتهای لیگ دسته اول و دیگری صدور مجوز تیمداری و ارسال نامه به استانداری بوشهر باعث شد تا امیدها برای انبوهی بازیکن جوان بوشهری زنده شود.

 

طی روزهای گذشته نامهای مختلفی برای نیمکت شاهین شهرداری مطرح شده که هر کدام می تواند سوزه های جالبی برای رسانه ها لقب بگیرند.شایعات و اخبار تایید نشده می گویند با مهدی پاشازاده صحبت شده تا باز هم روی نیمکت شاهین شهرداری بنشیند و حتی گفته می شود یک نفر در باشگاه به شدت دوست دارد این مربی باز هم به بوشهر بیاید.

از طرفی گفته می شود برخی مو سپید های شاهینی دوست دارند یکی از نامهای بومی روی نیمکت بنشیند و به عنوان مثال از محمود آرامش به عنوان یک شاهینی و با کارنامه موفق فصل گذشته نام برده می شود.برخی اعتقاد دارند فرد با تجربه ای مانند حمید کللی فرد در این شرایط حساس می تواند کمک کند.عده ای هم دوست دارند یک نام جدید از خارج استان وارد بوشهر شود تا فعلا بازار گمانه زنی ها داغ باشد!

یک بحث مهم دیگر پیرامون باشگاه شاهین شهرداری تشکیل یک هیات مدیره قوی و پای کار است که خیلی ها اعتقاد دارند اگر برای هیات مدیره ،مثل فصل قبل عمل کنند باز هم اتفاقات تلخ  قبل در راه خواهد بود که یکی بحث چای نوشیدن را مطرح کرد و دیگری فقط اسمش شنیده شد و مشخص نشد اصلا در جلسات حضور فیزیکی هم داشته یا خیر!بدون تعارف تیمداری قوانین خاص خود را دارد و قرار نیست باشگاه به تعبیر برخی یک نفره اداره شود !

 

به نظر میرسد با اتفاقات تلخ شورا،دیگر مانند گذشته نمی توان هزینه های سنگین انجام داد و با یک مبلغ اندک و مشخص کار باید آغاز شود که در این وانفسای شرایط اقتصادی ،شاید تایم آن رسیده که  بازیکنان جوان و با انگیزه از سراسر استان که نمونه های آن در تیم امید همین باشگاه هم زیاد دیده شده ، روی کار آمده و در این راه باید مربی روی روی نیمکت بنشیند که اولویت او پشتوانه سازی برای فوتبال بوشهر باشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.