قایدی در کلاس جهانی: نیمار بوشهری برای ایران گلزنی کرد

شناسه خبر: 40269
تاریخ انتشار: 29 دی 1402

 

مهدی قایدی به مانند دیدار نخست برابر فلسطین، موفق شد با یک ضربه زمینی تماشایی، برای ایران گلزنی کند.

 به نظر می‌رسد که دعوت مهدی قایدی به تیم ملی و حضور این بازیکن در جمع مسافران قطر، یکی از بهترین تصمیم‌های امیر قلعه نویی و کادرفنی بوده است چرا که ستاره بوشهری اتحاد کلباء یک بار دیگر موفق شد برای تیم ملی گلزنی کند.
در دقیقه ۲۴ دیدار ایران و هنگ کنگ بود که ملی پوشان از سمت چپ، حرکتی را آغاز کردند. میلاد محمدی چند متری را پیشروی کرد و سپس توپ را به مهدی قایدی سپرد که پشت و گوشه محوطه جریمه در انتظار دریافت پاس از سوی هم تیمی خود بود.

قایدی با دریافت پاس محمدی، رویش را به سمت دروازه برگرداند و در شرایطی که واس نونیز، مدافع حریف را مقابلش داشت، یک شوک کوچک به توپ داد و آن را جلوی خود انداخت و سپس از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برد و با یک ضربه بغل پای زمینی و تماشایی، توپ را به گوشه دروازه هنگ کنگ فرستاد.

بازیکن سابق استقلال در شرایطی برای دومین بازی متوالی موفق شد گلزنی کند که کمتر کسی تصور می‌کرد نام او در فهرست نهایی تیم ملی برای شرکت در جام ملت‌ها باشد. اما او مزد اعتماد امیر قلعه نویی را داد و باز هم توانست برای ایران گلزنی کند.

قایدی در شرایطی موفق شد ششمین گل ملی خود را به ثبت برساند که کلا ۳۱۱ دقیقه (با احتساب نیمه نخست بازی با هنگ کنگ) در مسابقات مختلف برای تیم ملی به میدان رفته است. او یک پاس گل نیز داده و یک پنالتی نیز گرفته است تا به طور میانگین هر ۳۹ دقیقه روی یک گل تیم ملی اثر مستقیم گذاشته باشد.

قایدی همچنین در وقت‌های تلف شده نیمه نخست نیز با یک شوت فنی تماشایی دیگر دروازه هنگ کنگ را تهدید کرد که شوت او را سنگربان حریف دفع کرد و روی ریباند نیز بازیکنان تیم ملی نتوانستند اختلاف را به عدد ۲ برسانند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.