فرید سرپرست پارس جنوبی:بچه ها برای کسب جام از جان مایه میگذارند

شناسه خبر: 27777
تاریخ انتشار: 21 مهر 1399

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار دارد و یک برد در بازی سه شنبه شب می تواند جام قهرمانی را بار دیرگر به بوشهر بیاورد.

 

اکبر فرید سرپرست این تیم دوشنبه شب پس از برد تیمش مقابل حریف اصفهانی به خبرنگار پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر گفت:ابتدا باید از آقایان بهروزیان مدیر کل  ورزش و جوانان استان و عبدالکریم جمهیری نماینده محترم مردم در مجلس تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که در این روزهای حساس کنار ما قرار گرفتند و حضورشان در تمرین تیم باعث بالا رفتن روحیه بچه های ما پیش از آغاز بازی های نیمه نهایی گردید.بچه های زحمتکش هیات فوتبال استان بوشهر نیز در این مدت سنگ تمام گذاشتند تا میزبانی ما به بهترین شکل ممکن در کشور دیده شود.

 

سرپرست پارس جنوبی ادامه داد:بازی های امسال با توجه به شرایط کرونایی ،به صورت مجتمع و در سه گروه برگزار شد که میزبانی در ورزشگاه دهکده گردشگری با توجه به تجربیات گذشت شرایط ویژه ای برای همه تیمهای حاضر در بوشهر ایجاد کرد.در ۹ بازی ۹ برد بدست آوردیم و این نشان میدهد مجموعه فنی ما به رهبری محمد میهندوست کار بزرگی را انجام داده اند.باید در اینجا از میزبانی هیات فوتبال استان سمنان نیز به نیکی یاد کنم که حضور تیمهای قدرتمندی مانند گلساپوش و فرش حداد اصفهان نشان از حساسیت بازی ها را میداد.

انصافا بچه ها این روزها از جان مایه میگذارند و جوانهای ما پا به پای با تجربه های تیم ،همدلی خوبی را رقم زده اند که میتواند الگو باشد.

 

فرید در خاتمه افزود:شخص خرمدل نگاه ویژه ای به تیم ما دارد بخصوص حالا که با نیروهای بومی استان پتانسیل های بالای خود را نشان داده ایم .روز آخر مدیران ارشد استان کنار ما حاضر خواهند شد تا خوشروحیه برای کسب جام وارد زمین شویم.امیدوارم با کسب قهرمان در روز آخر دل مردم استان هم شاد شود.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.