گزارش روز: در جلسه ایرانجوانی ها با دلگرم چه گذشت؟ علی نظر محمدی در نزدیکی های نیمکت ایرانجوان!

شناسه خبر: 7635
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1396

ایرانجوان بوشهر پس از شکست مقابل خونه به خونه همچنان با محمود آرامش تمرین میکند و فعلا مشخص نیست چه کسی سکان هدایت تیم بحران زده بوشهری را در ادامه راه بر عهده خواهد گرفت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پس از آنکه عکسی در کانال رسمی این باشگاه منتشر شد که دلگرم در جلسه هیات مدیره ایرانجوان شرکت کرده است . البته به جز علی وزیری تنها یک عضو دیگر هیات مدیره مشاهده شد ،گویا ایرانجوانی ها خواستار بازگشت دلگرم شده اند که این بار وی شرایطی را مطرح کرده که بارها خواستار محقق شدن آنها شده بود اما…

 

غلام دلگرم به مسئولان ایرانجوان گفته که باید پول قرارداد بازیکنانی که تا کنون پولی را دریافت نکرده اند و مبلغی از قرارداد کادر فنی نیز که ریالی را  به آنها داده نشده، پرداخت شود. از طرفی خبر می رسد بازیکنان جدید و البته بازیکنانی نظیر حسین موجی و حسین کاظمی تنها ۱۰ درصد گرفته اند و دلگرم عنوان کرده وعده نه ،حرفتان را عملی کنید و سپس ماندگاری ایرانجوان را در لیگ از من بخواهید.با این شرایط که محمود آرامش در حال تمرین دادن ایرانجوان است بعید به نظر می رسد بازگشت دلگرم قطعی شود مگر آنکه اتفاق جدید تری رخ دهد!

 

در این شرایط حتی گفته میشود برخی به دنبال معرفی مربیان مورد علاقه خود به ایرانجوانی ها بوه اند که تا کنون موفق به انجام این کار نشده اند اما یک منبع آگاه در این باره به خبرنگار ما گفت:مذاکرات نهایی با علی نظرمحمدی سرمربی شمالی و سابق سپیدرود رشت انجام شده و حتی وی بازی مقابل آلومینیوم اراک را از نزدیک میبند!

 

شرایط ایرانجوان بسیار ویژه است و فعلا بیش از این نباید مسائل را باز کرد اما در موقع مناسب منتظر گزارشات داغ و خواندنی باشید، موفقیت تنها نماینده استان در لیگ یک از هر فرد یا تفکری مهم تر است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.