دکتر امیری شهردار بوشهر در جدید ترین اظهار نظر خود مطرح کرد:خیال هواداران راحت کنار شاهین شهرداری خواهیم بود،قطعا هیات مدیره ما تقویت خواهد شد!

شناسه خبر: 19075
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1398

دکتر امیری شهردار بوشهر گفت:خیال هواداران راحت کنار شاهین شهرداری خواهیم و یک همت دسته جمعی برای حمایت از شاهین را شاهد هستیم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سید نورالدین امیری شهردار بوشهر که روی خط برنامه رادیویی پسین ورزش آمده بود با بیان این مطلب گفت:از روزی که شهرداری این تیم را تحت پوشش قرار داد ،سختی های خاص خود را داشت اما از لحظه ای که سوت پایان بازی تیمهای شاهین شهرداری و سرخپوشان پاکدشت زده شد و تیم شهر ما صعود کرد من فقط یک پیام تبریک به مردم دادم و از آن لحظه به بعد به فکر شرایط تیمداری در لیگ برتر بودم.برابر قانون برنامه ششم شهرداری ها نمی توانند تیمداری کنند و به همین دلیل باید به دنبال راهکارهای برون رفت از این ماجرا باشیم.

 

شهردار بوشهر ادامه داد:بلافاصله بعد از صعود تیم با مقامات مذاکره هایی داشتم.وضعیت شاهین و فوتبال بوشهر را مطرح کردم که متوجه حساسیت فوتبال در این منطقه از کشور باشند.راهی تهران شدم و با مذاکراتی که انجام شد صحبتهای خوبی رد و بدل گردید.سعی کردم همه جوانب حقوقی را طی کنم که اگر فردا شهرداری پولی را هزینه می کند همه چیز به شکل قانونی و صحیح انجام شود.

 

امیری افزود:هفته اینده نیز راهی تهران خواهیم شد تا این مسئله به سرانجام برسانیم.در همین مدت نشست با استاندار بوشهر و حضرت آیت الله صفایی نیز برگزار کردیم.ایشان رهنمود های خوبی داشتند و اعلام کرد در هر زمینه برای ارتقای مکتب شاهین تلاش میکند.

 

شهردار بوشهر تصریح کرد:من و تیم شورا در کنار مقامات استانی پیش می رویم.قطعا راهی پیدا خواهد شد که می تواند در قالب یک شرکت یا موسسه فوتبالی باشد.من از لحظه سوت پایان  آخرین بازی به فکر اتفاقات تلخ ۱۰ سال هم بودم که چه تجریبات تلخ اما گرانبهایی برای فوتبال بوشهر بدست آمد.امیدوارم این شیرینی پیروزی به کام مردم همچنان شیرین باقی بماند.

 

وی پیرامون ادامه حضور شهرداری در فوتبال گفت:شهرداری به هیچ عنوان تیم را از دست نمی دهد و تنها شیوه مشارکت شهرداری مهم است که آنهم من به عنوان شهردار شهر و رئیس هیات مدیره اینجا می گویم تا لحظه ای که هستم کنار شاهین خواهم ماند.

 

دکتر امیری در مورد جشن چهارشنبه شب در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر گفت:این جشن متعلق به مردم است.تشریف بیاورند چرا که باید از این صعود لذت کافی ببرند.ما حتی پیشنهادات خوبی برای حمایت اسپانسرهای مختلف برای حضور در شاهین شهردار بوده که خیلی با احتیاط فعلا شنوده آنها هستیم.

 

شهرداری بوشهر پیرامون برخی انتقاد ها از هیات مدیره فعلی شاهین شهرداری تاکید کرد:قطعا تقویت هیات مدیره در برنامه ما خواهد بود ،باید در زمینه های مختلف افراد کاردان کنار ما در هیات مدیره قرار بگیرد.نباید فقط سرمربی محوری یا مدیر عامل محوری باشد.اگر هیات مدیره خوب کار کند تیم هم موفق خواهد بود.مطمئنا در این زمینه با تغیراتی داریم!

 

امیری در پایان این مصاحبه رادیویی گفت:آری ، به اتفاق جهان می‌توان گرفت.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.