هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر:شهرداری به تنهایی از عهده تیمداری شاهین در لیگ برتر بر نمی آید،برخی از اعضای هیات مدیره نه تنها کمکی نکردند،چای و پول پروازشان هم …..پس جا را به کسانی بدهند که به تیم کمک کنند!

شناسه خبر: 19297
تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1398

کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر نیز در نطق خود با بیان اینکه شهرداری به تنهایی در اداره یک تیم لیگ برتری شکست خواهد خورد، ادامه داد: هزینه ها بالاست و ما دوست نداریم شاهین شکست بخورد، ولی با این وضعیت اقتصادی، شهرداری به تنهایی از عهده تیمداری شاهین در لیگ برتر بر نمی آید و شاهین بدبخت می شود و شهرداری هم در هدف خود که نشاط شهروندان است شکست می خورد.

وی با اشاره به پیش بینی ۱۵ تا ۲۰ میلیاردتومان برای حضور شاهین در لیگ برتر ادامه داد: من به مردم شفاف می گویم که شهرداری در فروردین پولی که بهش رسیده کفاف حقوق کارمندانش را نداشته و از جایی قرض کرده تا حقوق ها را پرداخت کرده است. بنابراین هر کسی غیر از این آمار بگوید به طرفداران شاهین دروغ گفته و دنبال چیز دیگری است. مردم! فردا روز از ما آسفالت، بحث روشنایی و کار در شهر نخواهید، چون با این شرایط نمی شود.

 

عضو شورای شهر همچنین خواستار تقویت هیات مدیره شاهین شد و گفت: کسانی که می خواهند عضو هیات مدیره باشند باید کمک کرده و درآمدزایی برای شاهین کنند. در حالی که بعضی از اعضای هیات مدیره با ثروت خود ۵۰ بار امثال ماها را می توانند بخرند و آزاد کنند، اما از چای خوردنشان تا پرواز هواپیما و هتلشان در بازی آخر شاهین با شهرداری بوده و یک ریال کمک نکرده اند. اگر غیر از این هست بفرمایند تا مردم بدانند.

هاشم زاده تاکید کرد: من شنیده ام یک عضو خیلی خوب به هیات مدیره شاهین می آید. من استقبال می کنم و دستش را هم می فشاریم. می دانم که می تواند کمک کند. اما بقیه دوستان هیات مدیره نیز کمک کرده یا جا را به کسانی بدهند که درآمدزایی کنند.

وی در پایان گفت: بعضی ها می‌گویند صندلی هیات مدیره را فروخته ایم که باید پاسخ داد نه، این حرف ها نیست. در اروپا باشگاه با قدمت ۶۰، ۷۰ ساله را به فلان میلیاردر روس می فروشند تا فقط باشگاهش بچرخه و امروز در دنیا اقتصاد حرف اول را می زند. در شاهین هم کسی در جایگاه هیات مدیره بیاید که بتواند پول به تیم تزریق کند.

 

خلیج فارس


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.