حسین ماهینی و رویای قهرمانی در سرزمین مادری

شناسه خبر: 19391
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1398

کاپیتان دوم تیم پرسپولیس امیدوار است روز پنج شنبه در استان بوشهر جام قهرمانی را بالای سر ببرد و به این شکل مصدومیت طولانی مدت خود را فراموش کند.

از آخرین بازی حسین ماهینی در تیم پرسپولیس بیش از ۸ ماه می گذرد. آخرین بار او در دیدار با استقلال به میدان رفت اما در اواسط نیمه نخست مصدوم شد و همان مصدومیت باعث شد تا ماه ها از میادین دور بماند. پارگی رباط صلیبی ماهینی، پرسپولیس را هم با مشکلات جدی مواجه کرد و سبب شد تا مهره هایی نظیر آدام همتی، سیامک نعمتی و… در پست غیرتخصصی خود به عنوان دفاع راست به کار گرفته شوند.

 

ماهینی ۳۲ ساله که ششمین سال حضور در تیم پرسپولیس را سپری می کند، در دوران برانکو ایوانکوویچ به «آچار فرانسه» این تیم تبدیل شد و در پست های مختلف به میدان رفت. او همچنین جزو بازیکنانی بود که بیشترین تعداد بازی را برای این تیم انجام داد و حتی در حضور رامین رضاییان نیز مهره مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ بود.

 

پس از مصدومیت این مدافع بوشهری، پرسپولیسی ها دل خوش به حضور مهدی شیری مدافع سابق پیکان بودند. او در زمستان به جمع قرمزها ملحق شد و از همان ابتدا نیز به صورت فیکس در زمین حاضر شد اما کمتر پیش آمد که یک نمایش بی نقص و قابل ستایش را ارائه کند.

 

او برعکس ماهینی در کارهای دفاعی ضعیف عمل می کرد و ضعف هایی نیز در حمله داشت. شیری پر سرعت که حالا با انتقاداتی هم از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شده، احتمالا در آخرین بازی لیگ نیز فیکس خواهد بود اما دیگر دفاع راست پرسپولیس یعنی حسین ماهینی هم در اردوی سرخ حضور خواهد یافت تا یک روز ویژه را سپری کند.

 

پرسپولیس برای هت تریک قهرمانی به تنها یک امتیاز احتیاج دارد و اگر این اتفاق رخ دهد، شاید بیشترین میزان خوشحالی برای شماره ۱۳ این تیم باشد. بازیکنی که این روزها خدا خدا می کند تا پرسپولیس در سرزمین مادری اش جام قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد. ماهینی که متولد شهر بوشهر است و همیشه به هم استانی هایش احترام گذاشته و مطالبات مختلف آن ها را مطرح می کند، در میان بوشهری ها از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و حالا بالا بردن جام قهرمانی در میان همشهری هایش لذت قهرمانی را برایش دو چندان خواهد کرد.

 

از طرف دیگر حضور در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس می تواند پایان بخش یک مصدومیت تلخ باشد که فصل را در مهرماه برای حسین ماهینی به پایان رساند. حضور در جشن قهرمانی لیگ برتر و سپس تلاش برای قهرمانی در جام حذفی و پس از آن بازگشت به تمرینات پرفشار مارکو در یک اردوی خارجی؛ این شاید ایده آل ترین تصویر برای کاپیتان قرمزها در یکی دو ماه آینده باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.