شاهین شهرداری،زمانی که به سرعت در حال سپری شدن است!

شناسه خبر: 19408
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1398

از شاهین شهرداری حمایت می شود،مشکل خاصی نیست،برای حضور در لیگ برتر بودجه ۲۰ میلیاردی نیاز است و…

اینها همه مصاحبه هاییست که بعد از صعود شاهین شهرداری به لیگ برتر انجام شد،از عضو شورا گرفته تا شهردار و دیگر افراد مسئول و غیر مسئول که همگی رای بر حمایت از تیم لیگ برتری شهر بوشهر دارند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر چند هفته از لیگ دسته اول گذشته و همه وعده ها داده شد اما زمان به سرعت در حال  گذر است و نه بودجه ای بسته شده و حتی قرارداد سرمربی هم رسما اعلام نشده،برخی ها اعتقاد دارند این دورهمی ها و حرف و حدیث های خانگی کاری نمی کند و باید فکری عاجل برای آینده شاهین شهرداری کرد.

 

برخی منابع خبری می گویند سفر هفته گذشته شهردار و برخی اعضای شورای شهر به تهران،دیدار با یکی از اعضای خانواده رجل سیاسی با نفوذ سابق که با پیشنهاد ۲۰ میلیارد تومانی برای حمایت از شاهین شهرداری همراه بوده اما بنا به دلایلی شاید این اتفاق رخ ندهد.

 

دکتر امیری شهردار بوشهر و رئیس هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری به عنوان مرد مهم و تصمیم گیرنده برای این باشگاه پر طرفدار در این روزهای حساس به کدام صحبتها گوش میکند و آیا از این گذر زمان و تایم مهم برای تیم بستن به خوبی واقف است!حضور در لیگ برتر و بستن یک تیم آبرومند برای بوشهری های فوتبال فهم ،بسیار مهم است.این طرفدار دوست ندارد تیمش زنگ تفریح باشد ،آنها نگران هستند که آیا باشگاه برای ستاره ای مانند محمد محبی که قراردادش تمام شده و تیمهای بزرگ او را می خواهند فکری کرده یا همچنان صحبتهای معمولی و تبریکات بعد از صعود در جریان است!

 

این تایم به سرعت در حال سپری شدن است و اگر قرار است افراد دیگری به هیات مدیره اضافه شوند که کارهای مهمتری بجز چای نوشیدن داشته باشند ،پس باید هر چه زودتر تشکیل شده و تصمیمات مهم برای ابلاغ آن به مدیر عامل گرفته شود.

 

این هشدار مهم داده شد و اگر اتفاق خاصی رخ نداد ،باز خواهیم نوشت که برخی یارکشی های تکراری ،هیچ سودی برای شاهین شهرداری نخواهد داشت و مردم از آن بیزار هستند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.