خبر روز:واعظی استعفایش را تحویل شهردار بوشهر داد/مدیر عامل شاهین شهرداری کناره گیری کرد

شناسه خبر: 19630
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1398

جناب آقای دکتر امیری
ریاست محترم هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر
با سلام
همانگونه که مستحضر هستید اینجانب از تاریخ ۳۰/۱۰/۹۷ مطابق با مصوبه ۱۰۱۱/ش ش مورخه ۲۹/۱۰/۹۷ هیات مدیره به انتخاب آن هیآت مدیره محترم با انگیزه خدمت به فوتبال شهرم و جهت رضایتمندی هواداران سکان مدیریت باشگاه شاهین شهرداری را در شرایط نامطلوب و دشوار پذیرفتم.
در طول این مدت کوتاه اول از همه با حمایت هواداران فهیم فوتبال بوشهر و سپس مجموعه باشگاه اعم از هیآت مدیره محترم و سایر عوامل اجرایی موفق به صعود به لیگ برتر کشور به همراه تیم های بزرگسالان و امید شدم و در سایر تیم های پایه شاهد موفقیت های گوناگون بوده ایم.
لیکن در حال حاضر شرایط جهت ادامه کار و خدمت به تیم محبوب شاهین را مناسب نمی بینم و متآسفانه با وجود کوشش های بی وقفه برای پیشبرد اهداف تیم امکان همکاری موثر با مجموعه فراهم نمی باشد.
از همین رو اینجانب با شرایط موجود سکوت خویش را خیانت به هواداران شاهین و مردم شریف بوشهر می دانم و علی رغم میل باطنی استعفای خود را خدمتتان تقدیم می نمایم به امید آنکه با حمایت های همه جانبه حضرتعالی و مجموعه مدیریتی با تصمیم گیری به موقع زحمات همه دوستداران شاهین به هدر نرود و شاهد پرواز موفق این تیم در لیگ برتر باشیم.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.