گزارش روز:فراز و پارس را تمام شده بدانیم؟

شناسه خبر: 19692
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1398

بعد از رفتن مهدی تارتار از پارس جنوبی جم ،تلاشها برای به خدمت گرفتن یک مربی صاحب کارنامه برای تیم پرطرفدار جمی آغاز شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در حالی که نامهایی مانند فراز کمالوند و مجتبی حسینی  برای نشستن بر روی نیمکت پارس جنوبی جم شنیده شده است اما برخی منابع خبری می گویند کار سرمربی سابق تراکتورسازی با جمی ها تمام شده و تا چند روز دیگر رسما اعلام خواهد شد،مگر آنکه اتفاق دیگری در راه باشد.

 

فراز کمالوند که یکی از جوانترین مربیان تاریخ فوتبال ایران است که از ۱۹ سالگی در تیم نوجوانان پاس تهران مشغول به کار شد و دو تیم شرین فراز کرمانشاه و تراکتور سازی تبریز را لیگ برتر کرد حالا در ۴۲ سالگی یکی از مربیان با تجربه لیگ برتر محسوب می شود.

کمالوند در فصل ۱۳۸۸–۱۳۸۷ سرمربیگری باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز را پذیرفت و با دست یابی به قهرمانی لیگ آزادگان با این تیم توانست با تکرار افتخاراتش برای خود این تیم را پس از ۸ سال انتظار راهی لیگ برتر فوتبال کند. کمالوند در ۳ فصل حضور در تراکتور نتایج درخشانی کسب کرد و در سال ۸۹ برای کسب سهمیه آسیایی آن‌ها یک امتیاز کم آورد. وی در سال ۹۰ به طرز عجیبی از این تیم کنار گذاشته شد و امیر قلعه نوعی جانشین وی شد.

کمالوند در سال ۱۳۹۱ بار دیگر به تبریز برگشت و مربیگری تیم شهرداری تبریز را برعهده گرفت.

وی پس از ۳ سال دوباره سکان هدایت یک تیم تبریزی و این بار گسترش فولاد تبریز را بر عهده گرفت و بعد از ۳ فصل، به تیم صنعت نفت آبادان پیوست. کمالوند موفق شد در فصل ۹۶–۱۳۹۵ و ۹۷–۱۳۹۶ بهترین نتیجه تاریخ این دو باشگاه را در لیگ خلیج فارس با رتبه هشتمی بدست آورد.

 

برخی منابع خبری می گویند بودجه پارس جنوبی جم از ۱۱ میلیارد تومان فصل گدشته برای تیم بستن به ۸ میلیارد تومان در فصل پیش رو رسیده که همین نکته نگران کننده است اما شاید ساختن یک تیم بومی خوب و استفاده از پتانسل های استان فراز کمالوند و یا هر نام دیگری  را به حضور در شهر جم راغب کرده باشد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.