سوال روز،کنایه هاشم زاده با چه کسانی است؟شاهین شهرداری برای مردم است یا …؟!

شناسه خبر: 19779
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1398

این روزها حرف و حدیثها پیرامون شاهین شهرداری بوشهر آنقدر زیاد است که می توان لحظه به لحظه اخبار ضد و نقیض را در مورد تیم بوشهری شنید.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در مصاحبه ای که از زبان کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر منتشر شد به نکاتی اشاره کرده است که در نوع خود جالب توجه می باشد! هاشم زاده با کنایه می گوید عده ای شاهین را برای خود می خواهند و ادعا دارند هیات مدیره شاهین شهرداری باید در دستان ما باشد! فکر میکنند اینگونه می توانند میان هواداران شاهین جولان بدهند!

 

این عضو شورای شهر در ادامه مصاحبه اش با یک خبرگذاری تاکید میکند :این افراد می خواهند سیطره خود را بر شاهین حفظ کنند! این جملات از زبان عضو شورای شهر بوشهر مطرح شده است که شاید می خواسته با کدهایی که می دهد ذهن هواداران شاهین را روشن تر از قبل کند .

 

شاهین شهرداری در این هفته های بعد از صعود شیرین ،روزهای پر استرسی را سپری میکند اما گویا همچنان سایه پدیده ای بنام فوتبال موروثی در بوشهر همچنان قربانی میگیرد!

 

اینکه یک نفر یا عده ای بخواهند برای این فوتبال سهم خواهی کنند و هر آنچه از فوتبال و شاهین وجود دارد را برای خود بخواهند اتفاق تلخی است که باید به آن پرداخته شود .روزی که میگلی نژاد امتیاز لیگ دویی را برای شاهین شهرداری بوشهر گرفت ،یک جمله مهم و در اصل شعار مطرح شد که تیم برای مردم است! دقت کنید مردم نه مسئول یا یک عده خاص! قرار نیست همه امور زیر نظر یک نفر انجام شود و مردم فقط نظاره گر باشند.

 

ای کاش هاشم زاده و هر مسئولی که پیرامون اتفاقات شاهین شهرداری موضوع یا اتفاقاتی را در جریان است ،آن را با مردم و هواداران به شکل شفاف مطرح کند تا واقعیت ها بیش از پیش عریان شود.شاهین شهرداری با صعودش به لیگ برتر یک روزنه جدید برای شادابی مردم و بخصوص قشر جوان ایجاد کرد و قرار نیست در این میان فقط یک نفر یا یک عده خاص آن را برای خود بخواهند!

 

در این باره باز هم خواهیم نوشت…..

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.