هفته هفتم لیگ برتر جوانان استان/ رقابت شانه به شانه پاس گناوه و کارگر بنه گز در صدر

شناسه خبر: 3825
تاریخ انتشار: 30 مهر 1396

 

مرتضی خضری: هفته هفتم لیگ برتر جوانان استان بوشهر با انجام چهار بازی به اتمام رسید. در این هفته کارگر در خانه ۴ بر ۱ پارس برازجان را شکست داد تا همچنان به عنوان تعقیب کننده جدی پاس بندرسازان در صدر جدول شناخته شود. پاس بندرسازان در حساس‌ترین بازی هفته توحید را در آبدان یک بر صفر شکست داد. مجتمع گاز جم و پیروزی برازجان بدون گل ورزشگاه را ترک کردند و فجر صبا بوشهر هم در دیر پیکان را ۲ بر ۱ شکست داد تا مکان سوم جدول را از توحید بگیرد.

***

در این هفته کارگر بنه گز در ورزشگاه شهدای بنه گز ۴ بر ۱ پارس برازجان را مغلوب کرد. کارگر که در خط حمله تیمی موفق نشان داده است در نیمه نخست سه بار توسط رضا اختر شهر، حسین کرمی و هادی علوی به گل رسید تا میهمان امید به کسب امتیاز را از دست بدهد. با آغاز نیمه دوم میزبان به گل چهارم هم رسید. این گل حاصل ضربه محمد علی فرزادنیا بود. در ادامه حملات پارس آغاز شد که این حملات تنها یک گل داشت. تنها گل پارس را امین کشتکار به ثمر رساند.

محمد پردل در خط دفاعی و حسین خسروی در میانه میدان بهترین‌های کارگر بودند.

***

فجر صبا بوشهر در دیر خیلی زود به گل رسید. رستاخیز و شاگردانش در فجر با دو گلی که در ابتدای بازی به ثمر رساندند سه امتیاز به دست آوردند. در این بازی حرکت انفرادی علی‌رضا اسماعیلی اولین گل بازی را به همراه داشت. سه دقیقه بعد از این گل پاس حسین ماهینی به امیر کریمی رسید تا فجر دو گله شود. این دو گل پایان ماجراهای نیمه نخست نبود؛ وقتی که امیر حسین بازدار مرتکب خطا شد توسط داور اخراج گردید تا فجر ۶۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کند. پیکان که از ابتدای لیگ انتهای جدول را رها نکرده است با وجود اخراج بازدار و ده نفره شدن فجر هم نتوانست فوتبال خود را دیکته کند و تن به یک شکست دیگر داد. این تیم در دقیقه ۹۰ با ضربه سر امین احمدی یکی از بهترین‌های خود به گل رسید.

مهدی نعمتی دروازه بان و علیرضا مشایخ دفاع آخر فجر بهترین عملکرد را در میان بازیکنان فجر داشتند.

***

در برازجان پیروزی این شهر نتوانست تعداد بردهای خود را افزایش دهد. پیروزی در روزی که تنها یک نیمه در مقابل مجتمع گاز پارس جنوبی جم خوب بود به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. در نیمه نخست شاگردان دویره توسط امین حسین پور و رامین غلامی فرصت‌های خوبی را از دست دادند اما در نیمه دوم مبارک صیداوی و شاگردانش برتر بودند که این تیم هم از برتری خود استفاده نکرد.

***

پاس بندرسازان گناوه در این هفته میهمان توحید آبدان یکی از مدعیان لیگ بود. نماینده گناوه در دقیقه ۸۰ با گل سید امیرحسین موسوی موفق به کسب پیروزی شد. در این دیدار پاس انسجام تیمی خوبی داشت ولی برگ برنده این تیم سیدامیرحسین موسوی بود. نیمه نخست این دیدار علی‌رغم برتری نسبی میهمان گلی نداشت؛ در نیمه دوم هم فرصت‌های دو تیم هدر رفت تا در دقیقه ۸۰ همکاری مرتضی اسماعیل پور و موسوی منجر به گل پیروزی بخش پاس بندرسازان شد.

در این دیدار علی‌رضا حیدری و حسین کردوانی از بهترین‌های میدان بودند. امین حیدری مدافع خوش فکر پاس بندرسازان با وجود سرماخوردگی شدید در این بازی برای پاس به میدان رفت.

منبع:پاس خبر

 

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت گل‌زده خورده تفاضل امتیاز
۱ پاس گناوه ۷ ۶ ۱ ۱۵ ۲ ۱۳+ ۱۹
۲ کارگر بنه‌گز ۷ ۶ ۱ ۲۱ ۸ ۱۳+ ۱۸
۳ فجر بوشهر ۷ ۴ ۱ ۲ ۱۳ ۸ ۵+ ۱۳
۴ توحید آبدان ۷ ۴ ۱ ۲ ۱۰ ۵ ۵+ ۱۳
۵ امید اهرم ۷ ۳ ۱ ۳ ۹ ۱۳ ۴- ۱۰
۶ مجتمع پارس جم ۷ ۲ ۳ ۲ ۱۷ ۱۲ ۵+ ۹
۷ پارس برازجان ۷ ۳ ۴ ۸ ۱۰ ۲- ۹
۸ پیروزی برازجان ۷ ۲ ۱ ۴ ۸ ۷ ۱+ ۷
۹ پیکان دیر ۷ ۱ ۶ ۵ ۱۲ ۷- ۳
۱۰ شاهین دیلم ۷ ۷ ۱ ۳۰ ۲۹-

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.