رئیس شورای شهر بوشهر:از حامیانی مالی که بخواهند شاهین را تحت پوشش قرار دهند حمایت میکنیم،نباید حلقه شورا و شهرداری از تیم قطع شود

شناسه خبر: 19789
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1398

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این شورا از حامیان مالی داوطلب حمایت از تیم فوتبال شاهین برای حضور پرقدرت لیگ برتر با آغوش باز استقبال می کند.

ابوذر دهدار روز چهارشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: هر کسی که بنابر ظرفیت مالی خود بتواند بار مالی حمایت از تیم شاهین را متقبل شود شورا بدون دریافت حتی یک ریال تیم را به آنها هبه می کند.

وی بیان کرد: در این زمینه تغییر نکردن نام تیم، انجام تمرین و بازی های خانگی شاهین در بوشهر، قطع نشدن حلقه اتصال شاهین با شورا و شهرداری تنها خواسته شورا از حامیان مالی است.

دهدار افزود: ضرورت قطع نشدن حلقه اتصال شورا و شهرداری بخاطر این است که چنانچه حامی مالی این تیم را رها کرد امکان حمایت از این تیم توسط نهادهای یاد شده وجود داشته باشد و تجربه تلخ حضور شاهین در دوره های پیشین لیگ برتر دوباره تکرار نشود.

وی یادآور شد: هواداران شاهین این را بدانند که هر کس به قصد حمایت از شاهین پیشگام می شود به ورزش علاقه دارد ولی نگاه اقتصادی نیز دنبال می کند.

دهدار افزود: شاهین بوشهر از ابتدای شکل گیری تاکنون ۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بدهی حسابرسی نشده دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: براساس کارشناسی صورت گرفته شاهین بوشهر برای حضور در لیگ برتر حداقل نیاز به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که این میزان کمک در توان شهرداری بوشهر نیست.

دهدار عنوان کرد: این موضوع شرایط بسیار دشواری بر شورای شهر بوشهر گذشته چراکه در آستانه تصمیم سرنوشت سازی برای یک استان است و باید این مهم با نهایت ظرافت و دقت اجرایی شود.

وی یادآور شد: با توجه به اعتراض برخی از شهرداری های کشور نسبت به موضوع مجوز وزارت کشور برای تیمداری شهرداری بوشهر، این مجوز تبدیل به مهلتی ۲ ساله شده تا شاهین در این بازه زمانی تعیین وضعیت شود.

دهدار افزود: با این وجود به محض رسیدن نامه وزارت کشور مبنی بر مهلت تیمداری شهرداری رایزنی لازم با اسپانسر داوطلب حمایت از تیم شاهین اجرایی می شود..


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.