کوتاه از شاهین شهرداری:۱۰ بازیکن فصل قبل شاهین شهرداری در لیست ویسی،پورامینی و صالحی مد نظر شاهینی ها/ عبدالله، بحرانی و ماهینی را می خواهد

شناسه خبر: 19820
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1398

شاهین شهرداری بوشهر رسما برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران استارت زد و باید منتظر ماند که چه آینده ای برای تیم پر طرفدار بوشهری رقم بخورد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بعد از اینکه هیات مدیره و اعضای شورای شهر روز پنج شنبه جلسه ای را برگزار کردند و روابط عمومی باشگاه خبر از توافق اولیه با ویسی را مطرح کرد ،اکنون خبر می رسد ایزدپناه سرپرست جدید تیم به اتفاق مسیگر سرپرست مدیر عاملی باشگاه مذاکرات با بازیکنان را آغاز خواهند کرد.

 

گفته می شود ویسی نام ۱۰ بازیکن فصل گذشته تیم را به مسئولان باشگاه داده تا برای تمدید قرارداد و حضور آنها در تمرینات مذاکره نهایی شود.بازیکنانی مانند فیاض بخش،شعبانلو،صارمی،رئیسی،چاهکوتاه زاده،نوروزی،مالکی،موسی زاده،غلامعلی تبار از جمله بازیکنان فصل گذشته هستند که نامشان در لیست اولیه ویسی به چشم می خورد.

 

از طرفی شنیده شده بازیکنانی مانند ابراهیم صالحی و حسین پورامینی نیز در لیست ویسی قرار دارند و شاهینی ها امیدوارند رضایت این دو بازیکن را برای حضور در تیم جلب کنند.شنیده شده سلمان بحرانی و دانیال ماهینی دو بازیکن بوشهری نیز در لیست خرید ویسی قرار دارند .

 

مذاکرات با بازیکنان فصل گذشته شاهین شهرداری از روز جمعه در شهرداری بوشهر آغاز می شود و همه در انتظار بستن یک تیم خوب هستند.اما نگرانی ها و دغدغه ها پیرامون وضعیت بودجه فصل پیش رو همچنان وجود دارد !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.