مهدی تارتار:اصفهانیان یا داوری را درست کند یا برود!

شناسه خبر: 6575
تاریخ انتشار: 05 بهمن 1396

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم پس از شکست سنگین ۴ بر صفر مقابل استقلال تهران در نشست خبری اظهارداشت: قبل از صحبت در مورد بازی باید به استقلال و هوادارانش بخاطر این برد تبریک بگویم. بازی به گونه‌ای رفت که دست و پای ما بسته شد. پنالتی استقلال را باید دوباره ببینم. در مورد اخراج بازیکن هم باید بگویم نمی‌دانم بازیکنمان به بازیکن حریف ضربه زد یا نه و همه چیز به سود استقلال رقم خورد. برخی از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و نتوانستیم بازی راب برگردانیم و نیمه دوم هم توانستند دو گل دیگر زدند و برد شیرینی به دست آوردند. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و فردا باید این باخت را فراموش کنیم و این نتیجه برای ما ملاک نیست.

* به اصفهانیان می‌گویم یا شرایط داوری را درست کن یا خودت برو

تارتار ادامه داد: به اصفهانیان می‌گویم یا شرایط داوری را درست کن یا خودت برو، یک هفته است روی نقاط ضعف استقلال کار می‌کنیم اما با اشتباه داوری همه چیز بهم ریخت. می‌گویند اگر پنالتی استقلال درست بود پنالتی ما هم باید گرفته می شد. کرمانشاهی در حدو اندزه این بازی نبود و نمی‌دانم چرا انتخاب شد. برای چنین بازی سنگینی، به داور هم گفتم اگر اشتباه کرده باشد تا دنیا دنیاست نفرینش می‌کنم. مگر اینکه من اشتباه کرده باشم.

*  آیا این داور در حدو اندازه این بازی بود؟
سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: ما در طول هفته کار می‌کنیم می‌خواستم بگویم آن ضربه پنالتی را نزنند زیرا پنالتی نبود و بازیکن ما سر خورد. کارشناسی کنند که این داور چند اشتباه داشته است. آیا این داور در حدو اندازه این بازی بود؟ تا این حد اشتباهات؟! می‌خواست اشتباهش را جبران کند. الکی یک پنالتی به سود ما گرفت. آقای اصفهانیان یا وضعیت داوری را درست کن یا برو. اینگونه نمی‌شود که با یک سوت همه زحمات ما خراب شود.

* من را محروم کنید اما داوری را درست کنید
تارتار در مورد اینکه درمان برای فوتبال ما چیست وقتی داوران اینگونه قضاوت می‌کنند، گفت: باید از بالا اصلاح شود اگر اصفهانیان نمی‌تواند وضعیت را درست کند زحمات ما را به باد ندهد. خودشان را جای ما بگذارند و قضاوت کنند. فوتبال ما باید درست شود. ایشان چطور با اتفاقاتی که در بازی سایپا و مشکی پوشان رخ داد  این بازی را قضاوت می‌کند. من را محروم کنید اما داوری را درست کنید. من و تیمم قربانی شدیم. بعد از ۱۰ نفره شدن مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشتیم. باید وضعیت داوری درست شود و مربیان دیگر نباید قربانی شوند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.