سوژه روز:سعید مسیگر از دغدغه های کنار خط برای سپاهان تا صندلی مدیر عاملی شاهین شهرداری

شناسه خبر: 19987
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1398

آمدن حسین باستین،رفتن او ،آمدن واعظی و استعقای او باعث شد تا این روزها یک چهره جدید بر مسند مدیر عاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تکیه بزند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وقتی از جلسه هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری نام سعید مسیگر بیرون آمد و با امضای شهردار بوشهر او سرپرست مدیر عاملی تیم پر طرفدار بوشهری را بر عهده گرفت ،سئوالات زیادی در ذهن هواداران باشگاه ایجاد شد!

سعید مسیگر در طول یک دو سال اخیر عضو هیات مدیره باشگاه بود اما اهالی فوتبال بخصوص در سطح شهر بوشهر این چهره جوان را با تیم سپاهان بوشهر در رقابتهای سوپر لیگ بزرگسالان استان می شناسند که سعی داشت با دست خالی تنها نماینده شهر بوشهر در سوپر لیگ استان را زنده نگه دارد.سپاهان تیمی قدیمی در محله هلالی که روزگاری بازیکنان بزرگی را در سطح اول فوتبال استان بوشهر تحویل داده بود.

 

اکنون که شاهین شهرداری در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد ،این چهره جوان می خواهد تیمی را ببندد که در لیگ برتر هم مورد احترام باشد.سرمربی دیروز سپاهان بوشهر که برادر او از جمله چهره های تاریخی فوتبال ساحلی ایران و حتی اسیاست و خیلی ها خانواده کاملا فوتبالی مسیگر را با نام مسلم شماره ۱۰ یک دهه اخیر تیم ملی فوتبال ساحلی می شناسند اما حالا این چهره جوان می خواهد به شکلی تیم را ببندد که جایگاه سرپرستی مدیر عاملی او حداقل تا آخر فصل دائمی شود!

 

برخی نزدیکان او می گویند مسیگر برای هدایت و مدیریت شاهین شهرداری انگیزه های فراوانی دارد و اگر چوب لای چرخ او نگذارند ،می تواند موفق باشد.

مدیر جوان باشگاه شاهین شهرداری در برخی جاها مطرح کرده برای بومی سازی و ساختن تیمی مورد اعتماد در ادامه راه برنامه دارد .گفته می شود او به ویسی و هیات مدیره تاکید کرده بازیکن زیر ۲۳ سال شاهین شهرداری حتما باید از استان باشد چرا که بازیکنان خوبی از تیمهای پایه این باشگاه رشد کرده اند و می توانند آینده باشگاه را تضمین کنند.

 

سعید مسیگر ابتدای راه است و باید با دقت کافی تیمی را اداره کند که به صورت طبیعی حاشیه های خاص خود را هم خواهد داشت.کار سختی در پیش دارد و ممکن است اشتباهاتی نیز داشته باشد اما در این میان انتخاب مشاوران خوب می تواند کمک شایانی به این مدیر جوان کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.