کارگاه آموزش خبرنویسی ورزشی در بوشهر برگزار شد+تصاویر و حواشی

شناسه خبر: 20374
تاریخ انتشار: 22 تیر 1398

کارگاه آموزش خبرنویسی ورزشی برای اولین بار در استان بوشهر با حضور مهدی هژبری سردبیر روزنامه خبرورزشی برگزار شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر روابط عمومی هیات فوتبال بوشهر که مدیر فعالی دارد با دعوت از روزنامه نگار با سابقه تهرانی ،بیش از ۷۰ خبرنگار و ورزشی نویس از سراسر استان بوشهر را گرد هم آورد تا این کارگاه آموزشی برگزار شود.

 

در حاشیه برگزاری این کارگاه یک روزه که صبح و بعد از ظهر ادامه داشت اتفاقات جالبی رخ داد که در گزارش زیر آمده است:

 

از سراسر شهرهای استان خبرنگاران مطرح و با سابقه خود را به بوشهر رسانده بودند تا در این کلاس حاضر باشند.

 

در مراسم بعد از ظهر داوران سرشناس و لیگ برتری به اتفاق کامرانی فر داور پر افتخار ایرانی که او هم برای برگزاری کلاس داوری به بوشهر آمده بود به سالن آمدند و افرادی مانند زاهدی فرد و کامرانی فر سخرانی هم کردند.

زاهدی فرد داور سرشناس و لیگ برتری فوتبال استان بوشهر دقایق  کوتاهی صحبت کرد و از اهالی رسانه خواست تا اهمیت بیشتری به معرفی داوران جوان هم استانی بدهند تا انگیزه آنها برای ادامه کار بیشتر شود.داور دشتستانی تاکید کرد خودش نیز در گذشته رسانه ای بوده و سابقه کار مطبوعاتی دارد!

 

حمید کللی فرد سرمربی نام آشنا و با سابقه بوشهری به همراه محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر وارد سالن شدند.هنگامی که کللی فرد روی صندلی نشست ،احمدی پور روابط عمومی هیات فوتبال که اجرای مراسم هم بر عهده خودش بود از حمید کللی فرد تقدیر کرد و گفت:باید همینجا از این مرد بزرگ تقدیر کنم که در روزهایی که هیچ کس جرات نشستن روی نیمکت ایرانجوان را نداشت او ریسک بزرگی کرد و هدایت ایرانجوان را بر عهده گرفت تا به تیم شهرش کمک کند.

 

یکی از سخرانان مراسم عصر محمد نجفی رئیس هیات فوتبال بود که از نحوه مدیریت باشگاه شاهین شهرداری انتقاد کرد و اعتقاد داشت باید شیوه مدیریت بزرگتری بر این باشگاه لیگ برتری بوشهر حاکم شود.نجفی فوتبال استان را یک برند کشوری معرفی کرد و اعتقاد داشت تنها بر پایه همدلی می توان این همه موفقیت فوتبالی را بدست آورد.نجفی همچنین از ورود به پرونده های مختلف تخلف فوتبالی اشاره کرد و از پیگیری آنها خبر داد و عنوان کرد:به شدت در حال مبارزه با فساد هستم اما دوست ندارم با آبروی افراد بازی شود و قانون در این باره تصمیم خواهد گرفت.

 

ارشادی دبیر هیات فوتبال، صداقت ،احمد خالق پناه نویسنده با سابقه بوشهری به همراه مهدی صالحی زاده و رضا سیاهوشی،حسن غریبی از جمله خبرنگاران حاضر در این کارگاه بودند.

 

مهدی هژبری که سالهاست در مطبوعات قلم می زند در این کارگاه یک روزه سعی داشت تجربیات دو دهه اخیر روزنامه نگاری خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار حاضران بگذارد.

 

خالق برزگرزاده عضو شورای شهر و منصور بهرمان دروازبان قدیمی فوتبال بوشهر نیز از جمله حاضران در این مراسم بودند.

تصاویر:مصطفی هاشمی

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.