با انتشار یک پیام در صفحه اینستاگرامش خبر داد :علی نعمتی از جمع شاهینی ها جدا شد!

شناسه خبر: 20464
تاریخ انتشار: 27 تیر 1398

محمد علی نعمتی دروازبان گرگانی شاهین شهرداری که در دو فصل اخیر دو صعود را به همراه این تیم از لیگ دو به یک ،از لیگ یک به لیگ برتر جشن گرفت در صفحه اینستاگرامش خبر جدایی اش را تایید کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر نعمتی که در دو سال اخیر بدون حاشیه در بوشهر کارش را انجام داد و در چند بازی مهار ضربات پنالتی و کلین شیت را بنام خودش ثبت کرد ،در این پیام نوشته :بنا به دلایلی قطع همکاری ام را با باشگاه شاهین شهرداری اعلام میکند هر چند دوست داشتم در اینجا بمانم و بخاطر شاهین چند پیشنهاد خوب را رد کردم.این دروازبان با تجربه که سابقه بازی در تیمهای مختلف از جمله نساجی مازندران را در کارنامه  دارد و برای اولین بار توسط حمید کللی فرد به بوشهر آمد در نهایت با انتشار این عکس از جمع شاهینی ها جدا شد. نعمتی در پیامش از هواداران شاهین تقدیر کرده و گفته:هیچ وقت فراموشتان نخواهم کرد.

 

هنوز از علت جدایی این گلر خبر دقیقی در دست نیست اما گویا در اردوی درگیری لفظی پیش آمده و ادامه همکاری برای طرفین میسر نشده است.بعد از جدایی نعمتی شاهینی ها علی رضا سیاوشی گلر زیر ۲۳ سالی که در گذشته برای تیمهای پایه شاهین بازی کرده را به اردوی شیراز فراخواندند  تا به همراه هوپناه دیگر دروازبان رده سنی امید شاهینی ها در تورنمنت شهدای شیراز به عنوان دو گلر تیم بوشهری نامشان ثبت شود.

 

در مصاحبه های ویسی و مدیران باشگاه شاهین گفته شده بود یک گلر گرجستانی را به خدمت خواهند گرفت و اکنون با جدایی نعمتی شاید این شانس به گلرهای جوان بومی رو کرده باشد و برای اولین بار در سالهای اخیر روی خوشی به گلرهای آینده دار بوشهری نشان داده شود!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.