شایعه در شهر:پاشازاده استعفا می دهد و به بوشهر می آید!

شناسه خبر: 26425
تاریخ انتشار: 22 تیر 1399

با قطع همکاری مهرداد کریمیان مربی بومی و محجوب بوشهری با باشگاه شاهین شهرداری و با اعلام مدیر عامل این باشگاه ،قرار است امروز سرمربی جدید معرفی گردد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر برخی منابع خبری می گویند مذاکرات با مهدی پاشازاده سرمربی سابق شاهین شهرداری که تنها یک هفته است هدایت سپید رود رشت را بر عهده گرفته انجام شده و او بعد از بازی امروز سپید رود مقابل گل ریحان البرز در رقابتهای لیگ دسته اول، از سمت خود استعفا می دهد تا اولین تجربه لیگ برتری خود را این بار در شاهین شهرداری بوشهر پشت سر بگذارد.

پاشازاده دو فصل پیش و از میانه های راه هدایت شاهین را بر عهده گرفت و با این تیم و در دوران مدیریت محمد دمشقی به لیگ یک صعود کرد.اما با کنار زدن مرد موفقی مانند دمشقی او هم در بوشهر مانگار نشد تا اختلافات او برخی عوامل باشگاه مسجل شود.

 

این در حالی است که شاهینی ها دارکو مربی کروات را به بوشهر آورده اند و مشخص نیست پاشازاده یا هر مربی ایرانی که برای تیم انتخاب شود تکلیف این مرد خارجی چه خواهد شد!؟

از نکات بارز اخلاقی پاشازاده این است که در کارش خیلی جدی است و اگر مانند روز بازی شاهین و ذوب آهن در رختکن درگیری لفظی میان بازیکنان رخ دهد ،به شدت برخورد خواهد کرد و دیسیپلین او شاید در این روزهای بحرانی به داد شاهین برسد از طرفی برخی اعتقاد دارند تجربه مربی گری در لیگ برتر برای مربی آینده شاهین شهرداری شرط مهمی است و باید منتظر ماند و دید امروز و فردا چه اتفاقاتی برای باشگاه بوشهری در آستانه انتخاب چهارمین سرمربی برای یک فصل فوتبال رقم خواهد خورد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.