هفته بیست و سوم لیگ دسته یک / پارس جنوبی جم ۰ خلیج فارس ماهشهر ۰ / تساوی بدرد نخور برای پارس

شناسه خبر: 38690
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1401

مصاف دو تیم پارس جنوبی جم و خلیج فارس ماههشهر که هر دو تیم در جدول رده‌بندی به امتیازات این مسابقه احتیاج مبرم داشتند، با تساوی بدون گل تمام شد.

این مسابقه با فاصله بسیار کمی از شش مسابقه دیگر هفته بیست و  چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی جم برگزار شد. پارس جنوبی جم با توجه به ۳۱ امتیازی بودن همچنان یکی از شانس‌های صعود به عنوان تیم دوم به لیگ برتر در کنار چند تیم دیگر پس از شمس آذر به شمار می‎‌‎رود و در سوی دیگر خلیج فارس ماهشهر که در اولین حضورش در لیگ دسته اول با چالش‌های زیادی مواجه شده، برای فاصله گرفتن از قعر جدول نیاز به سه امتیاز این مسابقه داشت.
با این حال در این مسابقه شرایط نه به سود شاگردان رزاقی‌زاد پیش رفت که همچنان برای صعود می‌جنگند و نه برای خلیج فارس ماهشهر که باید برای فرار از سقوط در هفته‌های باقی مانده تلاش کند و دو تیم بدون اینکه موفق به گلزنی شوند، امتیازات را در ورزشگاه تختی جم تقسیم کردند.
با این تساوی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ۳۳ امتیازی شد و البته با توجه به فاصله ۵ امتیازی با تیم دوم جدول که سایپاست، همچنان در هفته‌های باقی مانده می‌تواند برای صعود به لیگ برتر امیدوار باشد.
در قعر جدول هم کسب یک امتیاز توسط شاگردان قنوانی در روزی که چوکا شکست خورد، سبب شد تا این تیم ۱۷ امتیازی شود و حداقل از رتبه انتهایی به رتبه شانزدهم جدول هفده تیمی مسابقات برود.
بی‌شک در صورتی که پارس جنوبی بخواهد برای صعود بجنگد و ماهشهری‌ها هم نخواهند به لیگ دسته دوم بازگردند، باید در هفته‌های باقی مانده امتیازات حساس مسابقات را به راحتی از دست ندهند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.