میثم بشکوه مدیر عامل اسبق ایرانجوان:ماشین زانتیای خودم را فروختم تا به ایرانجوان کمک کنم،چک من دست مدیر برنامه چه میکند؟تا اخر دنبال روشن شدن حقایق خواهم رفت!

شناسه خبر: 1112
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1396

مدیر عامل اسبق باشگاه ایرانجوان بار دیگر ادعا کرد که باید تکلیف خیلی از مسائل را روشن کند تا شاید فوتبال پاک شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر میثم بشکوه در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد برای گرفتن حق زن و بچه ام به هر جا که لازم باشد ،خواهم رفت تا خیلی از حقایق روشن شود.من هم مانند همه این دوستان که ادعا دارند ،ایرانجوانی هستم و این را هم ثابت کرده ام.ماشین زانتیای خود را فروختم تا چک بازیکن پاس شود.کلی پول از جیبم هزینه کردم و حالا مردانه عنوان میکنم این پولها را نخواستم اما برای چکهای شخصی ام که خیانت در امانت شده کوتاه نمی آیم.

 

بشکوه ادامه داد:حضورم در فوتبال درست یا نادرست ،مردانه بود و دوست داشتم به ایرانجوان کمک کنم و برای پر کردن جیبم ورود نکردم اما انگار قرار نیست این فوتبال پاک شود.چک من دست آقای مثلا مدیر برنامه چکار میکند؟من این چک را در آن زمان دادم تا بازیکن سر زمین حاضر شود حتی مبلغ ۱۰ میلیون تومان آن را هم دریافت کرده حالا میبینم حکم جلب من در دست مدیر برنامه است که هر چه نامش را در لیست کارگزاران رسمی فدراسیون فوتبال چک میکنم ،نمیبینم!

 

مدیر عامل اسبق باشگاه ایرانجوان تصریح کرد:از مصاحبه رادیویی تا امروز صبر کردم،بنده خدا علی وزیری نیز در رادیو اعلام کرد تا جاییکه بشود کمک میکنند که حداقل چکهای من به دستم برسند اما انصافا این رسمش نیست که من هر روز استرس حکم جلب داشته باشم آنهم به جرم دوست داشتن تیم محبوبم ایرانجوان،همین جا اعلام میکنم تمام مستنداتم را آماده کرده ام و راهی کمیته اخلاق خواهم شد تا حقایق روشن شود.

چک من دست بازیکنی بوده که باز هم او را به بوشهر آورده اند تا در این فصل هم برایشان بازی کند و جالب اینجا  فردی زنگ زده و میگوید چقدر میدهی  چک را برگردانیم!

 

بشکوه در خاتمه تاکیید کرد:مطمئن باشید در دادگاه و با حضورم در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تکلیف خیلی از مسائل را  روشن میکنم.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.