عکس:شکیب خو در تیم ملی جوانان مهره ای قابل اتکا

شناسه خبر: 20520
تاریخ انتشار: 30 تیر 1398

 

اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان که در مرحله نخست با استعدادیابی آغاز شد از ۲۰ الی ۳۰ تیرماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار گردید.
شاگردان سیروس پورموسوی همچنین در طول برگزاری این اردو یک مسابقه تدارکاتی برابر گل و ریحان البرز برگزار کردند که با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

محمد رضا شکیب خو جوان ۱۸ ساله و بوشهری نیز در این اردو حضور داشت و در دو بازی تدارکاتی شاگردان پورموسوی به میدان رفت.شکیب خو که امسال در رده سنی جوانان باشگاه شاهین شهرداری بازی میکند ،مورد توجه ویسی قرار گرفته و حالا در تیم بزرگسالان باشگاه هم حضور ویژه ای دارد و شاید او را باید جدید ترین پدیده فوتبال بوشهر دانست  که می تواند در لیگ برتر خودنمایی کند.

اردوی آتی جوانان در مردادماه آغاز خواهد شد و نفرات منتخب جهت حضور در تورنمنت کافا راهی دوشنبه پایتخت تاجیکستان می شوند. جوانان ایران در مسابقات کافا به صورت دوره ای با تیم های ملی فوتبال جوانان ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و افغانستان دیدار می کنند.
گفتنی است تیم ملی فوتبال جوانان ایران جهت حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد آماده می شود.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.