عکس و مکث:بزرگان شاهین روی سکو/ آقا رحیم مدافع آخری که رهبر بود ،اکبر آقا مدافع راستی که کلاسیک بود

شناسه خبر: 20628
تاریخ انتشار: 01 مرداد 1398

در میان یکی از عکسهای مهدی جعفری عکاس بوشهری ،این عکس می تواند سوژه جالبی باشد.

 

پیشکسوتان قدیمی باشگاه شاهین راهی شیراز شده اند تا تیم را در فینال شهدای فارس نیز حمایت کنند.اکبر شاکر و رحیم عیساوندی دو مدافع سابق شاهین که هر کدام سالها در خط دفاعی این تیم بازیکنان بزرگی بودند.کاپیتان رحیم عیساوندی در قلب دفاعی با کوله باری از تجربه که همواره یک رهبر واقعی بود.

دیگری اکبر شاکر مدافع راست خوش قامت شاهینی ها که روزگاری یک مدافع راست کلاسیک برای سفیدهای بوشهری بود.در دهه هفتاد که اکبر آقا علاوه بر فرارها،البته پرتاب های اوتش  نیز زبانزد بود.

 

این مدل پیشکسوتان در فوتبال بوشهر زیاد هستند که نه سهمی می خواهند و نه ادعایی دارند . سرمایه های با تجربه ای که در قالب سرپرست ،کمیته فنی  و هر عنوان دیگری حتی در تیمهای پایه می توان حرمت آنها را نگه داشت.این فوتبال زخم خورده بوشهر که سالهاست آزمون و خطا را جدی نمی گیرد حتی سرپرست هم از خارج از استان وارد کرده ، برای دستیار سوم و چهارم مربی سراغ بازیکن تازه بازنشسته غیر بومی می روند اما به همین بومی های صاحب تجربه بهایی نمی دهند.

 

آقا رحیم و اکبر آقای شاکر به شیراز می روند ،برای تشویق تیم دست هم می زنند اما ادعایی ندارند و سهمیه ای هم نمی خواهند به همین دلیل است که سالهاست مورد احترام اهالی فوتبال بخصوص شاهینی ها هستند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.