رضاییان در واکنش به برخی شایعات :بله! این بحث کناره گیری یا استعفا مطرح بوده است!امیدوارم طی چند روز آینده به تیم پول تزریق شود

شناسه خبر: 20761
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1398

بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت:با همه مشکلات مالی و نداری ها سعی کرده ایم نیازمندی های کادر فنی پیرامون برگزاری اردوها و امور تیم را به خوبی انجام دهیم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر مدیر عامل پارس جنوبی جم که یکشنبه شب روی خط برنامه تلوزیونی نشان امده بود با بیان این موضوع ادامه داد:مشکلات مالی یک سال اخیر ما متاسفانه پابرجاست اما امروز در جلسات تهران که برگزار شد من به آنها خوشبینانه نگاه خواهم کرد .شرایط سختی را تا کنون سپری کردیم اما راهی نداریم و باید خوش بین باشیم.امیدوارم تا دو سه روز اینده به تیم پول تزریق شود.

 

رضاییان در مورد غیبت فراز کمالوند در یکی از تمرینات تیم افزود:تیم طرفدار دارد و تنها دلخوشی آنها همین تیم است .باید به پارس جنوبی جم نگاه ویژه ای شود.آقای کمالوند دیروز و امروز در تمرین حاضر بوده اما فکر کنم در تمرین پریروز شرکت نکرد ،ضمن آنکه امروز در تمامی جلسات همراه من بود .

 

مدیر عامل پارس جنوبی جم در مورد شایعات برکناری یا استعفای خودش اینگونه توضیح داد:استعفا ،بودن یا نبودن من زیاد مهم نیست.اگر هم نباشم به عنوان یک هوادار می روم روی سکو و تیم را تشویق میکنم.من کارمند نفت هستم و شاید گاهی بحثهایی بوجود بیاید یا شاید خون تازه ای نیاز باشد و قرار نیست همیشه مدیر عامل تیم باقی بمانم .بله! این بحث کناره گیری یا استعفا مطرح بوده است!

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.