در دیداری تدارکاتی برای استقلال رخ داد:دشتی و دانشگر گلزنی کردند،قائدی پاس گل داد

شناسه خبر: 20829
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1398

 

 

تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی در مصافی تدارکاتی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این بازی در نهایت با برتری چهار بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.

برای استقلال داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، دانشگر و علی دشتی گلزنی کردند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر حضور سه بازیکن از استان بوشهر در ترکیب استقلال شاید سوژه جذابی برای هم استانی ها باشد.علی دشتی از کنگان،دانشگر از برازجان و قائدی از بوشهر این روزها برای آبی ها عملکرد خوبی دارند تا جاییکه مربی ایتالیایی و نامدار آبی ها در ترکیب اصلی و الیته نیمه دوم این سه بازیکن را به بازی گرفت.

 

 

پاس خوب تبریزی به داریوش شجاعیان در دقیقه ۲۶ باعث شد این بازیکن در مصافی تک به تک با دروازه بان ماشین سازی قرار بگیرد و بعد از جا گذاشتن او، گل اول را برای استقلال به ثمر برساند.

 

 

 

ارسال خوب فرشید باقری برای تبریزی در دقیقه ۲۸ با ضربه سر او همراه شد ولی توپ راهی به دروازه پیدا نکرد و به اوت رفت.

 

پاس تبریزی به فرشید اسماعیلی در داخل محوطه جریمه ماشین سازی، با ضربه دقیق اسماعیلی در دقیقه ۳۰ همراه شد تا استقلال به گل دوم برسد.

 

 

 

ارسال یک کرنر از سوی وریا غفوری با ضربه سر دانشگر به گل سوم استقلال در دقیقه ۵۰ تبدیل شد.

 

فرصت خوبی برای مهدی قائدی در دقیقه ۷۲ بدست آمد. او بعد از جا گذاشتن مدافع مقابلش اقدام به شوتزنی کرد ولی توپ او را دروازه بان ماشین سازی در آغوش گرفت.

 

در اواخر بازی، نمایش دو تیم منجر به ایجاد فرصتی نشد تا اینکه استقلال در دقیقه ۹۰ به گل چهارم رسید. مهدی قائدی با یک پاس خوب، دشتی را صاحب توپ کرد. او هم با یک ضربه دروازه ماشین سازی را برای بار چهارم باز کرد.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی (محمد ناصری ۶۹)، وریا غفوری (امیرحسین کارگر ۸۸)، محمد دانشگر (سیاوش یزدانی ۶۴)، شاهین طاهرخانی (میلاد باقری ۸۵)، عارف غلامی (میلاد زکی پور ۶۴)، فرشید باقری (علی کریمی ۷۳)، مسعود ریگی (سینا خادم‌پور ۸۸)، داریوش شجاعیان (مهدی قائدی ۶۴)، مرتضی تبریزی (محمد بلبلی ۷۵)، فرشید اسماعیلی (علی دشتی ۶۴) و شیخ دیاباته(محسن کریمی ۸۸).


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.