گادرانی مدافع گرجستانی شاهین شهرداری:سابقه بازی در آکادمی آلاوز اسپانیا را دارم،استقبال بوشهری ها برایم جالب بود

شناسه خبر: 21020
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1398

 

لوکا گادرانی مدافع گرجستانی و جدید تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر امروز پس از انعقاد قراردادش اولین جلسه تمرینی خود را با سفید پوشان بوشهری انجام داد که در حاشیه این تمرین در گفتگویی با خبرنگار فارس از اهدافش در فوتبال ایران سخن گفت.

از دیدن بازی‌های ایران در جام جهانی لذت می‌بردم

گادرانی در خصوص انتخاب ایران و شاهین بوشهر برای ادامه فوتبالش اظهار داشت : من از وقتی‌که جام جهانی را دنبال می‌کردم بازی‌های تیم ملی ایران را باعلاقه خاصی می‌دیدم و هر جا بودم خودم را می‌رساندم تا دیدارهای تیم ملی ایران را ببینم و متوجه شدم اکثر بازیکنان تو لیگ ایران بازی می‌کنند و لیگی حرفه‌ای دارید .

از طریق دوستانم در ایران با تیمهای شما آشنا شدم

مدافع گرجستانی از شناختش قبلی اش نسبت به فوتبال ایران هم اذعان داشت : دقیق فوتبال ایران را نمی‌شناختم ولی دوستانی در ایران داشتم که در گرجستان با آنها هم‌تیمی بودم مثل عباس سکان گیر که خود بچه بوشهر بود و یا امین حسنی که تهرانی است .

ایشان تصریح کردند : اسم تیمهای مثل سپاهان ، سپیدرود و ماشین ساری را از روزنامه یا سایت‌های گرجی که کار انتقال بازیکن به ایران را انجام می‌دادند می‌دیدم اما می‌دانم که پرسپولیس تیم اول ایران است و پرطرفدارترین تیم آسیاست .

در بوشهر احساس غریبی نکردم

بازیکن جدید شاهین بوشهر ضمن ابراز رضایت از جو حاکم بر این تیم تصریح کرد : من چنین استقبال و رفاقتی را تابه‌حال ندیده بودم و از امروز که عضو تیم شده‌ام برخورد بچه‌های کادر و حتی تدارکات طوری بود که من احساس کردم خیلی وقت است آنها را می‌شناسم.

نظر در مورد جایگاه شاهین در لیگ برتر سخت است

لوکا گادرانی با تأکید بر اینکه فوتبال غیرقابل‌پیش‌بینی است به خبرنگار فارس گفت : من راجع به اینکه چه جایگاهی را کسب خواهیم کرد نمی‌توانم نظر بدهم چون فوتبال روز دنیا خیلی نزدیک به هم شده و تیم ملی شما با پرتغال در معتبرترین کاپ جهان مساوی می‌کند و یا با اختلاف فقط یک گل به اسپانیا می‌بازد . ما تیم خوبی داریم و صد در صد برای برد به میدان خواهیم رفت و مثلاً لوگوی تیم که یک جنگجوی فوق‌العاده حرفه‌ای است ما هم می‌جنگیم.

هواداران شاهین قطعاً توقعات را بالا خواهند برد

مدافع جدید و گرجستانی شاهین بابیان اینکه بازی در تیمهای پر هوادار سطح توقعات را بالا خواهد برد افزود :من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم که در آکادمی آلاوز اسپانیا هم تجربه کاردارم و مطمئن باشید با آگاهی کامل امروز در بوشهر هستم و برای کمک به تیم و طرفداران خوب بوشهری آمده‌ام.هدف هر فوتبالیست با اهداف هواداران یک تیم روی سکوها برابر است و ما هم تلاش می‌کنیم برای شاد بودن و رضایت آنها که بزرگ‌ترین سرمایه باشگاه هستند از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

ویسی مربی بادانش و صاحب سبک است

مدافع سابق روستاوی گرجستان در خصوص شناختش از عبدالله ویسی اذعان داشت : به من گفتند آقای ویسی پپ گواردیولا ایران است وشناختم روی این مربی از همین گفتارهاست .

وی تصریح کرد : راستش از وقتی به ایران آمدم خیلی مشتاق بودم ایشان را ببینم . ویسی مدیری جدی و یک رفیق صمیمی با همه بازیکنان است و ازنظر فنی مطابق با کارنامه‌ای که از وی شنیدم ایشان نیاز به تعریف من ندارد و لقب گواردیولا برازنده ایشان است.

صحبت پایانی ؟

گادرانی در پایان این گفتگو به خبرنگار ما گفت : جا دارد تشکر کنم از استقبال گرم هواداران که نه‌تنها من بلکه به خانواده‌ام این اطمینان را دادند که انتخاب درستی انجام دادم و ممنونم از شما که این وقت را در اختیار من گذاشتید که بتوانم به‌نوعی از مردم خوب ایران تشکر کنم و امیدوارم شاهین به آن چیزی که لیاقتش است برسد و قطعاً ما با تلاش بسیار جواب محبت آنها را خواهیم داد.

گفتگو : محمدرضا زائری/ فارس

مترجم : امین حسنی


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.