رقابتهای فوتسال باشگاههای آسیا/ صمیمی یک تنه مس را به نیمه نهایی برد

شناسه خبر: 21130
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1398

 

در دیدار مرحله حذفی فوتسال جام باشگاههای آسیا از ساعت ۱۱:۳۰ امروز مس سنگون ورزقان به مصاف بانک بیروت لبنان رفت که در این دیدار ابتدا مسی ها با گل زیبای مهدی جاوید از روی یک ضربه کرنر از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه غفلت از بازی تاکتیکی لبنانی ها باعث شد تا دو بار در همان نیمه اول دروازه علی صمیمی باز شود.

در نیمه دوم بازی مس فشار خود را بیشتر و بیشتر کرد اما تلاش‌های بازیکنان بانک بیروت با دوندگی بی امان باعث شد تا این تیم برتری خود را تا واپسین ثانیه‌ها حفظ کند اما در نهایت مس توسط مهدی جاوید گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد تا کار به وقتهای اضافی کشیده شود.

شاگردان دسوزا در نیمه اول وقت های اضافه اسیر توانایی فردی فرهاد فخیم شدند چراکه شوت سنگین کاپیتان آذری مسی‌ها را دروازه بان موفق بانک بیروت موفق به مهار نشد تا کار در این نیمه با برتری سه بر دو مس به پایان برسد.

بانک بیروت در نیمه دوم چند بار فرصت گلزنی به دست آورد اما دیرک عمودی دروازه به سود ایران کار کرد تا در نهایت این مس باشد که در یک بازی نفس‌گیر راهی دور بعد مسابقات می‌شود.

 دروازبان بوشهری تیم مس سونگون به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم برابر بانک بیروت انتخاب شد.

این دیدار که با برتری سه بر یک مسی ها در وقت اضافه به پایان رسید ، در حالی با انتخاب کمیته فنی صمیمی به عنوان برترین بازیکن میدان به اتمام رسیده است که با توجه به میزان حملات تیم مس دروازبان بانک بیروت نقش اول بازی را داشته است. هرچند نباید از سیوهای صمیمی در لحظات پایانی که می توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد ، گذشت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.