روزهای خاکستری پرسپولیس گناوه،کناره گیری نادر جعفری جدی است!

شناسه خبر: 21194
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1398

 

گناوه شهر عشق فوتبال در استان بوشهر که در سالهای اخیر یک تیم پر طرفدار در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور داشته است ،اکنون با شرایطی مواجه شده که تیم  پرسپولیس این شهر در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

به گزارش فوتبال بوشهر فصل گذشته که پرسپولیس گناوه در لیگ دو ماندگار شد ،نادر جعفری سرمربی این تیم تلویحا اعلام کرد دیگر نیست و برای فصل آینده یک مربی دیگر بیاورید ،من نیستم! از آن روز تا  کنون که حدود یک ماه به آغاز لیگ دسته دوم باقی مانده هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و پرسپولیس تیم پر طرفدار در شهر گناوه  در آچمز قرار دارد.

 

در روزهای اخیر گفته می شود رایزنی هایی با نادر جعفری برای بازگشت و آغاز تمرینات انجام شده اما مرد خاص فوتبال گناوه که بیش از نیمی از عمر خود در همین پرسپولیس به عنوان مربی بازیکن و حتی مدیر عامل سپری کرده است همچنان می گوید نمی آیم و گویا این بار ماجرا جدی تر از گذشته است! هیات مدیره و حتی برخی بزرگان در این ماجرا پادر میانی کرده اند تا نادر جعفری بازگردد اما او این بار مصمم است برای نیامدن ….برخی نزدیکان او می گویند حاجی دیگر خسته شده و گفته بروید و مربی بیاورید که فکر نو داشته باشد و من دیگر نمی توانم کاری انجام بدهم!

 

اما یک سری حواشی دیگر هم پیرامون تیم قرمز شهر گناوه مطرح است از جمله اینکه نادر جعفری تا کنون نگذاشته تیمش بدهکاری داشته باشد یا در کمیته تعیین وشعیت پرونده ای ندارند که نشان می دهد نادر جعفری چقدر خوب برای پرسپولیس آبروداری کرده است ،حتی در فصل گذشته که شیخ خدری کنار تیم بود و کمکهای مالی سرایز شد اما برخی حواشی نتوانست باعث موفقیت پرسپولیس در لیگ دو شود.

 

شاید برخی در گناوه اعتقاد داشته  باشند که نادر جعفری باید در کادر خود دستیارانی قوی و مجموعه مدیریتی قوی تری داشته باشد اما هیچ کس نمی تواند منکر محبوبیت مردی باشد که انگار او را برای نیمکت پرسپولیس گناوه ساخته اند .او سالهاست در کنار این تیم قرار دارد و همه پستی و بلندی ها فوتبال را کنار پرسپولیس تجربه کرده ولی او همیشه یک تنه جور تیمی را کشیده که پسوند نامش گناوه بوده اما در مقابل تیمهای نفتی و دولتی همیشه مظلوم و محروم بوده است.

 

حدود یک ماه به آغاز لیگ دو باقی مانده و پرسپولیس گناوه نه بازیکنی دارد نه تمرینی آغاز کرده ،راضی کردن نادر جعفری در این شرایط نیز سخت شده و شاید او این بار تضمین قطعی و محکمی می خواهد نه وعده های تکراری …

 

این روزها در گناوه شرایط سخت پرسپولیس نقل محافل است و طرفداران این تیم دوست دارند هر چه زودتر تکلیف تیم محبوبشان مشخص شود .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.