فروزان در جم! بازگشت دروازبان پر حاشیه به پارس جنوبی جم

شناسه خبر: 24876
تاریخ انتشار: 04 بهمن 1398

 

تیم پارس جنوبی جم فردا در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن خواهد و به همین خاطر اعضای این تیم ساعت ۱۷:۰۰ امروز از جم راهی اصفهان خواهند شد و با توجه به برنامه زمانی سفر این تیم، هومن افاضلی قادر به حضور در نشست خبری پیش از بازی نیست.

میلاد باقری (مدافع سابق استقلال)، آدام همتی (هافبک سابق پرسپولیس)، میلاد خدایی (مدافع سابق نفت مسجدسلیمان)، امین منوچهری و فرید محمدزاده (سهمیه آزاد)، ۵بازیکن تازه وارد پارس جنوبی هستند که کارت بازی آن‌ها صادر شده و مشکلی برای همراهی این تیم در بازی فردا ندارند.

محسن فروزان دروازه‌بان سابق تیم‌های تراکتورسازی و استقلال که در آستانه پیوستن به پارس جنوبی قراردارد، به علت داشتن پرونده باز در کمیته اخلاق باید رای نهایی را از دادسرای قضایی دریافت و به این کمیته ارائه کند و در صورت تبرئه شدن این دروازه‌بان، او می‌تواند مراحل نهایی انعقاد قرارداد با باشگاه جمی را پشت سر بگذارد. بنابراین فروزان در بازی فردا قادر به همراهی پارس جنوبی نیست و در صورت دریافت مجوز بازی در هفته آینده، می‌تواند از بازی خانگی مقابل گل‌گهر وظیفه حفاظت از قفس توری را به عهده بگیرد.

ضمن اینکه مراد مرادی، مدیرعامل پارسی‌ها با حضور در جلسه تمرینی امروز این تیم به بازیکنانی که تاکنون دریافتی آن‌ها به ۵۰درصد نرسیده تضمین داد که در هفته آینده حدود ۲۰درصد به تمامی آن‌ها پرداخت خواهد شد تا به این ترتیب دریافتی کلیه بازیکنان به ۵۰درصد رسیده و یکسان باشد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ مسابقه دو تیم ذوب‌آهن و پارس جنوبی اگر اتفاق خاصی نیفتد، از ساعت ۱۵:۴۵ فردا دقیقه آغاز خواهد شد.فارس


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.