عکس:”سید پیروز” شب بازی مقابل پرسپولیس در اردوی پارسی ها

شناسه خبر: 21239
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1398

 

به گزارش فوتبال بوشهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، سیدپیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی چهارشنبه شب با حضور در اردوی شاگردان فراز کمالوند باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان و اعضای تیم قبل از دیدار حساس با پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر شد.

موسوی بعد از دیدار با اعضای تیم پارس جنوبی در جلسه ای با آنها شرکت کرد و صحبت هایی را انجام داد. او خطاب به بازیکنان و کادرفنی و اجرایی گفت: تیم پارس جنوبی چشم و چراغ و امید مردم شهرستان جم است. مردمی نجیب و میهمان نواز که تنها دلخوشی و امیدشان به پارس جنوبی است و شما بازیکنان باید این موضوع را بدانید. تصاویر شما بازیکنان در خانه های مردم جم روی دیوارها و لابه لای صفحات کتاب ها قرار گرفته و خودتان می دانید که چقدر دوست  تان دارند، پس به همین خاطر از شما می خواهم آبروی این شهرستان و استان بوشهر را حفظ کنید وبرای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نکنید.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به حضور فراز کمالوند در پارس جنوبی بیان کرد: به شخصه اعتقاد دارم اگر مدیریت آقای کمالوند و آقای رضاییان نبود، تیم پارس جنوبی جم برای لیگ نوزدهم تشکیل نمی شد. کمالوند نشان داد که مرد عمل است و اینطور نبود که حرف هایی بزند و بعد که پای عمل به میان می آید جا بزند. من از ایشان و آقای رضاییان بابت زحمات شان تشکر می کنم و انشاالله شما می توانید امسال نتایج خوبی را رقم بزنید.

 

 

وی در ادامه به رفع مشکلات پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: من دغدغه های شما عزیزان را درک می کنم. آقای کمالوند همیشه بر یک نکته تاکید داشتند که این بچه ها زندگی دارند. من هم این مساله را درک می کنم و نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم در بحث مالی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. امروز از صبح هم جلساتی را با مسئولان باشگاه داشتیم و در نهایت با پیگیری هایی که انجام شد توانستیم تا حد زیادی این مشکلات را رفع کنیم.

موسوی افزود: ما به دنبال آن هستیم تا در چارچوب موازین قانونی عمل کنیم و جا دارد از آقای مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت نفت ملی ایران و معاون وزیر نفت تشکر ویژه ای داشته باشم که حمایت های خوبی انجام دادند. ایشان خودشان مدیری ورزشی هستند که مسیر را برای حل مشکلات پارس جنوبی هموار کرده اند و انشاالله در آینده ای نزدیک به اعضای تیم پرداختی خواهیم داشت تا دغدغه های موجود هم رفع شود. همچنین از استاندار بوشهر ، خانم الماسی نماینده مجلس و سایر مسئولان استانی و شهرستان جم که به هر نحوی دلسوز تیم پارس جنوبی هستند و به ما کمک می کنند تشکر انجام دهم.
مدیرعامل منطقه ویژه درباره دیدار با پرسپولیس هم گفت: شک ندارم شما بازیکنان فردا دعای مردم شهرستان جم را به همراه خواهید داشت. این دعا خیلی مهم است و می دانم که با همدلی و اتحاد برای موفقیت تلاش خواهید کرد.

 

 

در مراسم چهارشنبه شب فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی نیز دقایقی به صحبت پرداخت و ضمن تشکر از تلاش های موسوی برای حل مشکلات مالی تیم او را مدیری ورزشی و علاقه مند به فوتبال خواند.
بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی نیز با تشکر از تلاش های انجام شده خطاب به اعضای تیم اعلام کرد به زودی پرداختی به آنها انجام خواهد شد تا با خیال آسوده بتوانند فصل را ادامه دهند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.