مصائب بلیط فروشی در بوشهر؛ مردم گله‌مندند!

شناسه خبر: 21327
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1398

سامانه بلیط فروشی دیدار شاهین شهرداری بوشهر – سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹ دیروز راه اندازی شد و تا ساعت ۱۲ شب ۱۰۰۰ بلیط برای این بازی پیش فروش شد.

با وجود راه اندازی سامانه بلیط فروشی اینترنتی برای این بازی مردم از وضعیت به وجود آمده گله مند بودند. ظاهرا سامانه بلیط فروشی این بازی همانند سامانه بلیط فروشی دیدار پرسپولیس – پارس جنوبی هنگ می کرد و در برخی از درخواست ها پول از حساب کاربر کسر می شد اما بلیط صادر نمی شد!

 

این موضوع خیلی مورد استقبال طرفداران شاهین در روستاهای اطراف بوشهر قرار نگرفت به این دلیل که آنها فاقد امکانات لازم برای خریداری بلیط بازی به صورت اینترنتی هستند و برای تهیه بلیط دست به دامان دوستان و اقوام خود در شهر بوشهر شده اند. البته تغییر اجتناب ناپذیر است و باید فوتبال به سمت و سویی رود که تماشاگر بلیط بازی را با چند کلیک از خانه تهیه کند اما مهم تر از شروع بلیط فروشی اینترنتی بازی ها فراهم کردن مقدمات آن بصورت حرفه ای است تا تماشاگران این طور برای تهیه بلیط بازی با دردسر مواجه نشوند.

 

با این شرایط به نظر می رسد همانند دیدار پرسپولیس – پارس جنوبی حضور تماشاگران در بازی شاهین شهرداری بوشهر – سپاهان خیلی پر رنگ نباشد. این دیدار امروز در استادیوم شهید مهدوی بوشهر برگزار می شود که یک استادیوم تازه تاسیس و ۱۵ هزار نفری است.

 

منبع:ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.