حاشیه نگاری از شکست شاهین مقابل سپاهان +تصاویر

شناسه خبر: 21445
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1398

بازی تیمهای شاهین شهرداری و سپاهان اصفهان در ورزشگاه جدید شهر بوشهر که به نام شهید مهدوی نامگذاری شده با شرایط خاصی برگزار شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ورزشگاه شهید مهدوی با یک روز تاخیر میزبان اولین بازی لیگ برتری شاهین شهرداری در فصل جدید شد و حضور چند ساعته خبرنگاران تحریریه پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر حواشی جالبی داشت که می توانید در زیر بخوانید.

 

ازدحام جمعیت و استرس برای تهیه بلیط الکترونیکی مانند اکثر ورزشگاههای کشور در بوشهر هم مشاهده شد!

 

حدود ۵۰ هوادار سپاهانی از اصفهان به بوشهر آمده بودند و تیمشان را نود دقیقه تشویق کردند.

 

محمد محبی به محض ورود به زمین برای گرم کردن به همراه سپاهانی ها از سوی تماشاگران بوشهری تشویق شد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.محبی بعد از گلزنی هم خوشحالی نکرد و نشان داد آداب و رسوم بزرگ شدن را به خوبی بلد است.هر چند عده ای اندک تماشاگر که تعدادشان به انگشت یک دست هم نمی رسید الفاظی را برای او بکار بردند و البته محبی هیچ پاسخی نداد!

 

محل ورود خبرنگاران بدون مشکل درست شده اما میزهای خاک خورده و کثیف بدجور توی ذوق می زد. گرمای هوا آنقدر جایگاه خبرنگاران را تحت تاثیر قرار داده بود که حتی کاغذهای یادداشت برخی همکاران ما بر اثر تعریق، خیس شده بود! مهندس احمدزاده از عوامل اداره ورزش برای راه اندازی اینترنت و حتی آب خوردن برای اهالی رسانه سنگ تمام گذاشت.

 

بعد از سالها شعار جذاب شاهینی ها در ورزشگاه شنیده شد،نه اینتر نه میلان فقط شاهین ایران

 

بین دو نیمه به یکباره فواره های زمین چمن شروع به کار کرد که خیلی زود توسط عوامل خاموش شد!

 

تعویض نورافکن با محسن مسلمان برگ برنده تیم قلعه نوعی لقب گرفت.بازیکن سابق استقلال که به زمین آمد میانه میدان به سود اصفهانی به حرکت درآمد.

 

گل دوم سپاهان که به ثمر رسید ،برخی از تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند،یکی می گفت این چه تیمی است دیگری جواب میداد بابا چه شده مگه مقابل سپاهان ۸۰ میلیاردی بازی داریم.این بازی اول است و باید تیم را حمایت کرد.

هنگامی که بازیکنان شاهین شهرداری بعد از باخت زمین را ترک میکردند ،اندک هواداران شاهین که نزدیک جایگاه ایستاده بودند انها را تشویق کردند و به آنها روحیه میدادند.

 

سلمان بحرانی ،حسن پولادی و سعید کریمی سه بازیکن تعویضی شاهین شهرداری بودند که توسط ویسی به میدان فرا خوانده شدند.

 

حدود شش هزار نفر از این بازی دیدن کردند،ترافیک سنگین بعد از بازی و یک خروجی برای رسیدن به خیابان اصلی از جمله مشکلات پیان بازی بادی دانست!

 

حضور افراد غیر مرتبط در جایگاه خبرنگاران هم از جمله اتفاقات جالب بازی بود!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.