سوژه هفته:محبی همان جنتلمنی که بوشهری ها تشویقش کردند،همین راه را ادامه بده پسر!

شناسه خبر: 21456
تاریخ انتشار: 04 شهریور 1398

پسر جوان ،با ادب و بدون حاشیه ای که به دوستانش قول داده قبل از ۲۳ ساله شدن راهی اروپا شود.دو فصل بی نظیر در شاهین شهرداری و زدن گلهای حساس در لیگ دو و لیگ یک نگاهها را به سمت او برد و بالاخره آنالیزورهای قلعه نوعی او را دیدند و شاگرد ژنرال در تیم بزرگ اصفهانی شد.

باید جنتلمن باشی و خیلی خوب در فضای فوتبال جا افتاده باشی که در اولین بازی لیگ برتری خودت به تیم سابق گل بزنی و اصلا خوشحالی نکنی،پسر بوشهری نشان داد خیلی خوب این مسائل را درک کرده و حالا که به تیم ملی بزرگسالان ایران هم دعوت شده ،جنبه های ستاره شدن و البته ستاره ماندن را به خوبی یاد گرفته است.

 

اولین بازی تاریخ لیگ برتری و از قضا اولین گل لیگ برتری به شاهینی که فصل قبل گل صعود به لیگ برترش را خودش به ثمر رسانده اما محبی جوان و خوش استیل نشان داد نیاز نیست نگران او باشیم ! ابتدای راه است و می خواهد در سپاهان مدعی قهرمانی و تیم ملی بزرگسالان جای پای خود را محکم کند.رویاهای بزرگی در سر دارد و در حالی که بازیکنان سپاهان راهی اتوبوس بودند تا ورزشگاه مهدوی را ترک کنند ،محبی ایستاد و با همشهریان بوشهری عکس یادگاری گرفت آنهم با روی باز …..

 

محبی بعد از گشودن دروازه تیم فصل گذشته اش شادی نکرد و این طبیعی بود. بازی های درخشان او در ترکیب شاهین شهرداری بوشهر بود که موجب دعوتش به اردوی تیم ملی و در نهایت حضور در سپاهان شد. اما این بازیکن حکایت جالبی دارد.

 

محمد محبی که فصل گذشته گل صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر در بازی با سرخپوشان پاکدشت را زد دو بار توسط کرانچار به اردوی تیم امید دعوت شد و خط خورد و در نهایت نتوانست این تیم را در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تهران همراهی کند. در ادامه با وجود بازی های خوب برای شاهین و گل زنی در ترکیب این تیم توسط فرهاد مجیدی هم به اردوی تیم امید دعوت نشد! اما مارک ویلموتس روی این بازیکن دست گذاشت و در بازی دوستانه با تیم امید به وی میدان داد. محمد محبی در این بازی که در نیمه دوم به میدان آمد آنقدر خوب بازی کرد که سرمربی تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ وی را در لیست بازیکنان دعوت شده قرار داده است و دور از ذهن نیست که از این بازیکن در سفر به هنگ کنگ و در نهایت بازی با این تیم بهره ببرد. البته به بهانه درخشش این بازیکن در بازی دوستانه با تیم امید احتمال دارد فرهاد مجیدی این بازیکن را به اردوی تیم امید فرا بخواند و در نهایت از او در بازی های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که بهمن ماه در تایلند با حضور ۶ تیم برگزار می شود، استفاده کند.

 

تیم شاهین شهرداری بوشهر فصل گذشته چند بازیکن جوان خوب به فوتبال ایران معرفی کرد که در کنار محمد محبی می توان از محمد مشایخ هافبک دفاعی این تیم نام برد که در تعطیلات تابستانی راهی ذوب آهن شد اما هنوز شانس حضور در ترکیب ثابت این تیم در بازی های رسمی را پیدا نکرده است. از دیگر ستاره های جوان بوشهر در سال های اخیر می توان از محمد شریفی هم نام برد که در بازی ذوب آهن – سایپا در ترکیب تیم تهرانی به میدان آمد. بوشهر در سال های اخیر به خوبی نشان داد که دارای استعدادهای خوبی است و اگر از نظر مالی حمایت شود می تواند باز هم معرف چهره های خوبی به فوتبال کشور باشد. در سال های پیش از این هم مهدی طارمی از فوتبال بوشهر به فوتبال کشور معرفی شد.

بازیکن میهمانی که با شاهینی ها عکس گرفت کسی نبود جز محمد محبی. بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر که این فصل راهی سپاهان شده است و در این بازی در ترکیب ثابت تیم سپاهان به میدان آمد و اتفاقا دروازه تیم فصل گذشته اش را باز کرد.

 

پایان فصل برای این بازیکن با اخلاق سه اتفاق خوب رخ داد. صعود به لیگ برتر به همراه شاهین شهرداری بوشهر، عقد قرارداد با تیم سپاهان و دعوت به اردوی تیم ملی. و حالا او در اولین بازی برای سپاهان گلزنی کرد تا اتفاقات خوب برای او ادامه داشت و با این روند حتی موفقیت های بعدی هم در انتظار محمد محبی خواهد بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.