مهدی طارمی در گفتگو با سایت afc:برای قهرمانی آسیا برنامه داریم،کارمان دشوار است

شناسه خبر: 2147
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1396

دو تیم پرسپولیس و الاهلی سه شنبه شب در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه محمد بن زاید در حالی به مصاف هم می روند که بعد از تساوی ۲-۲ در بازی دور رفت در مسقط این بازی می تواند دستخوش اتفاقات بسیاری باشد. در آستانه جدال حساس دو تیم سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک بار دیگر به سراغ مهاجم ملی پوش و گلزن سرخ های پایتخت رفت و گزارشی از مهدی طارمی منتشر کرد.

در ابتدای گزارش سایت AFC آمده است:«مهدی طارمی اعتقاد دارد نگرشی که در اردوی پرسپولیس نسبت به بازی های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد می تواند این تیم را تسخیرناپذیر تا رسیدن به اهدافش پیش ببرد تا پرسپولیس به اولین تیم ایرانی  تبدیل شود که در این سال ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص می دهد». تیمی که در بازی رفت از شکست ۲-۰ در دقایق پایانی تساوی ۲-۲ ساخت تا امیدهای خود برای صعود به نیمه نهایی را زنده نگه دارد؛ سه شنبه شب در محمد بن زاید امید به گلزنی های ملی پوش خود دارد.

 

مهدی طارمی در تایید گفته های قبلی خود با سایت AFC گفت:«از اولین بازی گفته بودم که ما برای قهرمانی پا به رقابت ها گذاشته ایم و تا پایان خواهیم جنگید. کار دشواری پیش روی ماست ولی تضمین می‌کنم که ما تسلیم نخواهیم شد و آسان شکست نخواهیم خورد. تا پایان خواهیم جنگید و خیلی امیدواریم که به اهدافمان برسیم.”

طارمی که از بازیکنان کلیدی ایران در صعود به جام جهانی به عنوان دومین تیم جهان بود، در پرسپولیس نیز نمایش های بسیار خوبی داشته و نقش مهمی در صعود این تیم تا به این مقطع ایفا کرده است.او که در بازی با الهلال در مسقط نتوانست گلزنی کند در ابوظبی مقابل الوحده شبی به یادماندنی داشت و حالا امیدوار است در بازگشت به این شهر دوباره خاطرات خوبش تکرار شود.

مهاجم شش گله و ملی پوش پرسپولیس در تشریح شب رویایی خود مقابل الوحده گفت:«بازی با الوحده یکی از بهترین بازی های من برای پرسپولیس در آسیا بود چون اولین هت تریک آسیایی را به ثبت رساندم گرچه اعتراف می کنم همه بازی هایی که برای پرسپولیس با عشق به طرفداران و پیراهن این تیم به میدان می روم خاطره انگیز است».

 

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش دیگری از گزارش نظر طارمی در ارتباط با گلزنی رقیبش در بازی رفت با الاهلی را این گونه منتشر کرد. «در بازی رفت مقابل الاهلی شرایط در عمان اصلا خوب نبود به طوری که نمی توانستیم در آن گرما راه برویم گویی برای تماشای بازی آمده ایم. تا کنون تجربه بازی در آن شرایط اب و هوایی را نداشتیم و به همین خاطر به مشکل خوردیم اما خدا کمک کرد و با گل های شجاع و منشا بازنده زمین را ترک نکردیم».

سایت AFC در انتهای گزارش خود با اشاره به این که طارمی با ۶ گل پشت سر بازیکنانی همچون هالک برزیلی از شانگهای و عمر عبدالرحمان از العین برای اقای گلی می جنگد مدعی شد حضور طارمی که در بازی رفت نتوانست برای پرسپولیس گلی به ثمربرساند در بازی برگشت خیلی کلیدی خواهد بود


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.