گزارش روز:شورای جدید و یک سوژه مهم بنام شاهین شهرداری!

شناسه خبر: 33813
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1400

فصل فوتبالی در لیگ دسته اول خاتمه پیدا کرد و حالا با حضور اعضای شورای شهر جدید روی صندلی های امارات امیریه ،یکی از اصلی ترین سوژه های جلسات آینده انها شاهین شهرداری خواهد بود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر با تیمداری شهرداری بنام شاهین در رقابتهای لیگ یک ،دو و البته برتر فوتبال ایران،طرفداران پر شمار شاهین با شور و شوق راهی ورزشگاه می شدند و این برای نشاط اجتماعی اتفاق مثبتی بود.

شاهین شهرداری در فصلی که گذشت فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرد که در نهایت اختلاف ۷ امتیازی با صدر جدول و اتفاقات دو بازی آخر از صعود باز ماند.

در این شاهین شهرداری نکات مثبتی دیده می شود که آینده فوتبال بوشهر خواهند بود و آنهم تیمهای پایه این باشگاه می باشد که هر سال جوانان با کیفیتی از تیمهای نونهالان به ترتیب تا رده امیدها نقل مکان میکنند.

کافی است برگردیم به سه سال قبل و حضور محبی ،کریم زاده ،مشایخ و چند مورد دیگر را مورد ارزیابی قرار دهید تا متوجه شوید در تولید و پرورش بازیکنان مستعد روند قابل قبولی طی شده، هر چند اگر در رده بزرگسالان مربیان با دل و جرات تری بکار گرفته میشدند این تعداد باز هم بیشتر می شد.

شورای جدید شاید افرادی با گرایش سیاسی بیشتری را در خود جای داده اما نمی تواند به ورزش و فوتبال نگاه نکند! فوتبال در خون بوشهری هاست و در شهر بوشهر تیمهای شاهین و ایرانجوان در زندگی روزانه مردم نقش تاثیرگذاری دارند و حال خوب و بد اهالی فوتبال را می توان در نگاه طرفداران شاهین و ایرانجوان به راحتی مشاهده نمود.

اینکه شورای جدید نظارت بیشتری در امور تیمداری کند ،تفکری منطقی است و این نگاه با استفاده از ظرفیت های بومی از مربی گرفته تا بازیکن می تواند شکل بهتری به خود بگیرد .

قصه صعود به لیگ برتر روزی جذاب خواهد بود که ابتدا پایه های این فوتبال محکم شود یعنی بیست بازیکن تاپ و با کیفیت بومی در تیمت داشته باشی و در نهایت دو سه بازیکن با کیفیت از بیرون به تیمت اضافه کنی نه اینکه ابتدای فصل بیست بازیکن غیربومی وارد کنی،نیم فصل بیش از ده بازیکن بیرون کنی و فقط پولی بی زبان هزینه شود.

 

تیمداری شاهین شهرداری در فصل آتی لیگ یک پیامدهای خوبی برای جوانان این شهر دارد چرا که این مردم با فوتبال زندگی میکنند .فقط کافیست تصمیمات درست و اصولی گرفته شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.