گزارش: شهرخودرو می تواند جمعه از شاهین شهرداری میزبانی کند؟در مشهد هم ماجرای گیتها در میان است

شناسه خبر: 21492
تاریخ انتشار: 05 شهریور 1398

بااینکه در ورزشگاه امام رضا زیرساخت ها از قبل برای نصب گیت ها فراهم بوده اما هنوز اثری از رفع این نقص دیده نمی شود.

 تنها دو روز تا اولین میزبانی شهرخودرو در لیگ برتر نوزدهم باقی است با این حال جای خالی گیت های ورودی ورزشگاه امام رضا ابهاماتی را برای برگزاری بازی در مشهد به‌وجود آورده است.

شب گذشته بود که باشگاه شهرخودرو در اطلاعیه ای از هوادارانش خواست تا برای تماشای بازی تیمشان مقابل شاهین شهرداری بوشهر که قرار است روز ۵شنبه و از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شود از طریق سایت باشگاه بلیت خود را تهیه کنند. این امکان از صبح امروز فراهم شده و دوستداران شهرخودرو می توانند اقدام به خرید بلیت این مسابقه کنند اما نکته قابل توجه رفع نشدن یک مورد از الزامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است که همچنان باقی است و با مراجعه به ورزشگاه مشخص می شود که انگار هیچ اقدام عملی هم دراین مورد صورت نپذیرفته است.

طبق گفته های مسئولان تربیت بدنی آستان قدس، هیات فوتبال مسئول نصب ۱۶ عدد گیت خریداری شده است که البته تا امروز این گیت ها نصب نشده اند. در حالی که جانمایی و حتی فیبرهای نوری آن از قبل تعبیه شده و زیرساخت های این مورد از ابتدا نیز در ورزشگاه امام رضا وجود داشته است.

 

هاشمی جواهری همچنین با اعلام اینکه از مدت ها قبل کار نصب دوربین های تشخیص چهره و نرده کشی آنطور که مدنظر نیروی انتظامی بوده انجام شده گفت: از وضعیت بلیت فروشی بی خبریم و آنچه برعهده ما بوده تکمیل شده فقط بحث گیت ها باقی مانده که آن را هم هیات فوتبال استان خراسان رضوی انشاالله انجام خواهد داد که البته باتوجه به زمان کم باقیمانده تا بازی شهرخودرو و شاهین بعید می دانم برسد!

با این اوصاف باید دید وضعیت میزبانی شهرخودرو از شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه امام رضا چگونه رقم خواهد خورد و آیا هیات فوتبال خراسان رضوی می تواند به موقع گیت ها را آماده کند یا خیر؟

 

عکس ها: محمد مهدی احمدی- احمد هادی/ ورزش سه

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.