اتفاق غیر منتظره:مدافع سابق ایرانجوان و شاهین فوتبال را کنار گذاشت/ حسین موجی:خداحافظ فوتبال!

شناسه خبر: 21522
تاریخ انتشار: 07 شهریور 1398

حسین موجی مدافع با اخلاق و با تجربه فوتبال بوشهر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از فوتبال خداحافظی کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر حسین موجی که سالها در فوتبال بوشهر و با تیمهای مختلف به عنوان یک مدافع آخر خوش فکر بازی کرده بود در حالی این پیام را را منتشر کرد که سال گذشته در لیگ دسته دوم و پرسپولیس گناوه بازی کرد هر چند آنجا هم مصدومیت مانع شد تا او بتواند همه فصل را کنار پرسپولیسی ها باشد.

 

موجی در این پیام نسبتا کوتاه نوشته:با سلام دست تک تک عزیزانی که تو این چند سال دوران ورزشیم خالصانه دوستن داشتن و کمکم کردند را می بوسم.امیدوارم دنیا بکامشان باشه همیشه!هر آمدی یک رفتنی داره ،خداحافظ فوتبال ..امیدوارم هیچ ورزشکاری درگیر مصدومیت نشه تو دوران حرفه ای ورزشیش،موفق باشید!

 

موجی سالها در ایرانجوان بوشهر بازی کرد و حتی بازوبند کاپیتانی این باشگاه را بر بازو بست،مقطعی در شاهین حضور داشت و پوشیدن لباس تیمهایی مانند کارگر بنه گز و پرسولیس گناوه را هم تجربه کرد.او روزگاری در لیگ دسته اول در مس رفسنجان کنار حسین پورامینی فصل موفقی را سپری کرد و از مدافعان خوش استیل لیگ یک محسوب می شد اما به یکباره و در ۳۳ سالگی عطای فوتبال را به لقایش بخشید.

 

گویا مصدومیت دو سال اخیر  از ناحیه مچ پا، حسین موجی را کلافه کرده تا به فکر کنار گذاشتن فوتبال باشد هر چند به نظر می رسد از برخی بی مهری ها نیز ناراحت باشد اما فعلا حرفی به میان نیاورده است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.