هفته اول لیگ جوانان استان/اقتدار پاس بندرسازان گناوه در بوشهر/پیروزی‌های خانگی نمایندگان برازجان

شناسه خبر: 2153
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1396

مرتضی خضری: لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر برنا لیگ هم آغاز شد. در این دوره تیم‌های پاس بندرسازان گناوه، امید اهرم، فجر صبا بوشهر، پیکان دیر، پیروزی برازجان، شاهین دیلم، مجتمع گاز پارس جنوبی، پارس برازجان، توحید آبدان و کارگر بنه گز رقابت خواهند کرد.

هفته نخست این رقابت‌ها با دیدار دو تیم فجر صبا بوشهر و پاس بندرسازان گناوه در ورزشگاه شهید بهشتی آغاز شد. پاس بندرسازان که در این فصل تیم یک دستی را روانه مسابقات کرده است در اولین قدم با نتیجه ۳ بر صفر میزبان خود فجر را مغلوب کرد. در این دیدار فجر شروع خوبی داشت و خیلی زود به یک ضربه پنالتی هم دست یافت که این ضربه را مهدی مختاری نتوانست به گل تبدیل کند. سید حیدر پور سیدی این توپ را مهار کرد. با پشت سرگذاشتن دقایق اولیه پاس هم روند تیمی خود را تقویت کرد و از روی حرکت سید امیرحسین موسوی به یک ضربه پنالتی دست یافت که این ضربه را علیرضا حیدری به بیرون از چهارچوب فرستاد. در ادامه سید امیر حسین موسوی پاس را پیش انداخت. با گل موسوی پاس پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم شاگردان فضل اله صیادی برتری خود را حفظ کردند و دو بار دیگر به گل رسیدند. بازی خوب مرتضی اسماعیل پور و فرارهای مداوم سید امیرحسین موسوی و دو تعویض طلایی، پاس را به گل دوم و سوم هم رساند. ابتدا حمیدرضا یوسفی پاس را دو گله کرد و محمد امین حسینی هم با ورود خود به زمین گلزنی کرد تا میهمان به یک برد با ارزش در همین هفته اول دست یابد.

دیدار دو تیم پارس برازجان و امید اهرم در ورزشگاه تختی برازجان ۲ بر ۱ به سود پارس به اتمام رسید. پارس که تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته بود در این دیدار شروع خوبی نداشت. یک اشتباه در خط دفاعی این تیم باعث شد تا مهرداد سپاسی امید اهرم را صاحب گل کند. در نیمه دوم پارس برای برتری حملات زیادی انجام داد و بالاخره با ضربه حمید رضا اکبری به گل رسید. بعد از این گل فشار حملات پارس کم نشد و دقایقی بعد سینا دهدار گل دوم پارس را هم به ثمر رساند.

در این بازی ایمان حیدری در دفاع چپ اهرم یکی از بهترین‌ها بود. در میان بازیکنان پارس هم حرکات علیرضا حیدری در میانه میدان دیدنی بود. در کنار این بازیکن احمدرضا رحیمی هم کارنامه خوبی داشت.

در سومین بازی این هفته پیروزی برازجان در مقابل پیکان دیر با درخشش امین حسین‌پور به سه امتیاز رسید. این بازی ۳ بر صفر به سود پیروزی برازجان به پایان رسید. در نیمه نخست بازیکنان پیکان عملکرد خوبی داشتند و دو موقعیت خوب گلزنی را هم از دست دادند. در این نیمه امین حسین‌پور از موقعیت بدست آمده برای پیروزی استفاده کرد و این تیم را با گل به رختکن فرستاد. در نیمه دوم پیروزی تسلط بیشتری بر بازی داشت و از ضعف خط دفاعی پیکان نهایت استفاده را برد و دو بار دیگر به گل رسید. هر دو گل نیمه دوم را هم حسن‌پور به ثمر رساند.

گزارش و عکس:یاران سبز

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.