گزارش روز:جمعه شاهین شهرداری – شهر خودور ،بدون یحیی با حضور رحمتی و رونمایی از ترکیب متفاوت شاگردان میشو

شناسه خبر: 24715
تاریخ انتشار: 24 دی 1398

هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر در حالی از جمعه آغاز می شود که شاهین شهرداری باید به مصاف تیم شهر خودرو مشهد برود.

به گزارش فوتبال بوشهر این بازی به شکلی برنامه ریزی شده که تیم مشهدی باید چهار روز بعد از مسابقه با شاهین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند تا مجوز حضور در مرحله گروهی را بعد از انجام دو بازی دریافت کند.

 

مصاحبه حمیداوذی مالک باشگاه مشهدی که از زمان آمدنش به این تیم استان خراسان شرایط ویژه و خاصی را برای شهرخودور ایجاد کرده نشان داد چقدر از بابت رفتن گل محمدی مربی موفق خود ناراحت هستند و البته وعده داد تا ظهر سه شنبه تکلیف سرمربی جدید مشخص شود .

مالک باشگاه مشهدی که سابقه کارهای تجاری در بوشهر را دارد و بستگان نزدیکش در بوشهر افراد معتبر و خوشنامی هم هستند اعلام کرده برای تیم خراسانی سنگ تمام خواهد گذاشت .

 

در سوی مقابل شاهینی ها با جذب چند مهره با تجربه که با نظر میشوی کروات جذب شد، دوست دارند طلسم نبردن در لیگ برتر را بشکنند و در نیم فصل دوم هواداران پر تعداد خود را اندکی شادمان راهی خانه هایشان کنند.جذب با تجربه های مانند مشکل پور،رزاق پور ،دورقی و البته حضور چند بازیکن با انگیزه مانند شعبانلو و بحرانی می تواند یک جمعه زیبا را برای تیم بوشهری رقم بزند به شرط آنکه میشو در بخش دفاع تیمی مشکلات زیاد تیمش را به حداقل رسانده باشد .

گویا در این بازی غلامعلی تبار و سالاری به دلیل اخراج در بازی حذفی محروم هستند و به احتمال فراوان شاهین شهرداری را با ترکیبی متفاوت نسبت به نیم فصل اول مشاهده خواهید کرد.

اگر بازگریدم به بازی دور رفت که مالکی با ضربه ای زیبا دروازه رحمتی را باز کرد اما ده نفره شدن شاهین در بیش از ۷۰ دقیقه بازی مانع از نتیجه گیری شد اما در بازی برگشت نه ویسی روی نیمکت شاهین است نه یحیی روی نیمکت مشهدی ها و باید منتظر ماند تیم خراسانی با کدام سرمربی راهی بوشهر خواهد شد!

 

مخالفت فولادی ها با برگزاری بازی مقابل استقلال ،این زمزمه ها بوجود آورده که شاید ایزپناه و دوستانش در باشگاه شاهین شهرداری هم برای عقب افتادن بازی مقابل پدیده رایزنی های لازم را انجام دهند هر چند قدرت بوشهری ها در فدراسیون فوتبال فعلا به اندازه دیگر تیمها نیست !

 

اردوی تهران و دوری از حواشی باید برای تیم بوشهری نتیجه بخش باشد و گرنه این مدل حضور{مانند نیم فصل اول} هیچ علاقه مند فوتبالی را در استان راضی نخواهد کرد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.