سوژه روز:شاهینی ها و دغدغه ای بزرگ همین ابتدای لیگ! پول می رسد؟

شناسه خبر: 21653
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1398

شاهین شهرداری بوشهر در دو هفته ابتدایی لیگ برتر دو شکست را تجربه کرد تا برای استارت امتیازی را دشت نکرده باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بازی مقابل دو نماینده فوتبال ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیای فصل جاری هیچ امتیازی برای تیم ویسی در پی نداشت اما علاقه مندان به این تیم پرطرفدار منتظر هستند تا در هفته سوم و مقابل پیکان بدون امتیاز عیار واقعی شاگردان ویسی در این بازی خانگی مشخص شود.

 

یک سه امتیاز از بازی خانگی در هفته سوم می تواند شاهین شهرداری و بازیکنانش را به لیگ برتر بازگرداند و بدون استرس راهی بازی های آتی شوند اما مهمترین دغدغه این روزهای بازیکنان شاهین شهرداری این است:پولی می رسد؟پولی هست؟سرنوشت پیش پرداخت ابتدای فصل که وعده آن داده شده به کجا خواهد رسید …

 

در فوتبال امروز پول حرف اول را می زند و اگر قرار است ویسی و شاگردانش را مورد انتقادی هم قرار دهند اول باید تعهدات باشگاه به بازیکنان را انجام دهند ،مصاحبه نصرتی عضو شورای شهر و نایب رئیس شورا که عنوان کرده شهرداری توان کمک به شاهین را ندارد همه هواداران و بازیکنان را نگران کرده که همین ابتدای فصل قرار است به چه شکلی تیمداری شود و باز هم همان سریال تکراری بی پولی شاهین در لیگ برتر ۱۰ سال پیش از سر گرفته می شود؟!

 

تزریق ۲ الی ۳ میلیارد تومان به تیم پر طرفدار بوشهری کار سختی نیست و حداقل تا نیم فصل شاهین شهرداری را سرپا نگه می دارد اما فعلا که خبری نیست و دغدغه بازیکنان و کادر فنی بیش از گذشته شده است!

پول نرسد، تیم به مشکل خواهد خورد! پول نرسد حاشیه ها آغاز خواهد شد و پول به موقع نرسد تیمی با این همه هوادار پر شور سقوط خواهد کرد و مقصر اصلی آنهایی هستند که به مردم و هواداران شاهین وعده های زیادی داده اند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.