هفته اول لیگ دست دوم/ ایرانجوان با برد لیگ را آغاز کرد/ ایرانجوان بوشهر ۳ سردار بوکان ۱

شناسه خبر: 21949
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1398

هفته اول رقابتهای لیگ دسته دوم کشور با برد خانگی ایرانجوان بوشهر مقابل سردار بوکان خاتمه یافت.

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوان تقریبا دگرگون شده نسبت به سال قبل در این بازی ابتدا با ضربه پنالتی امیر رفعتی در دقیقه ۹ به گل رسید .

 

بعد از گل میزبان اندکی عقب کشید و این شاگردان پیروز قربانی بودند حملات پراکنده ای را روی دروازه ایرانجوان تدارک دیدند تا اینکه سردار به گل رسید.نیمه اول با تساوی ۱بر۱ خاتمه یافت.

 

در نیمه دوم تیم بوشهری با دوندگی بی امان احمد شاهی و فرارهای وینگر راستش بنام مرتضی نگهداری حملات خطرناکی را روی دروازه سردار داشتند تا اینکه کرنر مواج رامین دهقانی کاپیتان ایرانجوان با ضربه سر نگهداری شادی را به اردوی بوشهری ها آورد.بعد از گل دوم ایرانجوان حریف بوکانی برای جبران گل خورده به زمین میزبان امد تا فضا برای ضد حملات شاگردان مهدی قنبری بیشتر شود و این بار نیما پرتوی با یک پاس زیبا نگهداری انرژیک را صاحب موقعیت کرد و او هم در موقعیت تک به تک با گلر مهمان گل سوم ایرانجوان را به ثمر رساند.

 

نگهداری یک پنالتی گرفت و دو گل زد تا عملا ستاره اولین بازی فصل ایرانجوان لقب بگیرد.این برد می تواند یک شروع خوب برای تیم بوشهری باشد که به نظر می رسد امسال برای صعود برنامه هایی دارد.

 

ترکیب ایرانجوان:علی ملایی،امین کعبی،علی جهانگیری،امیر رفعتی{۸۵علی شاکردرگاه}،نیما ظفریان{۵۵میلاد امیری}عباس کاظمیان،رضا احمدشاهی،رامین دهقانی،مرتضی نگهداری{۷۷حمید نادری}نیما پرتوی،حسین قنبری

 

سرمربی :مهدی قنبری


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.