سوال روز:چرا طالبی روز بازی ایرانجوان قبل از سوت آغاز بازی ،بوشهر را ترک کرد!

شناسه خبر: 36213
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1400

ماجرای ترک بوشهر از سوی ابراهیم طالبی سرمربی ایرانجوانی ها در روز بازی مقابل شهید اورکی اسلام شهر هم در نوع خود جالب است.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر طبق خبرهایی که بدست ما رسیده دستیار سابق رونالد کخ آلمانی که دو هفته ای است در بوشهر ایرانجوان را تمرین میدهد روز بازی مقابل حریف تهرانی تا ساعت دوازده در بوشهر بوده اما به یکباره اردوی تیم را ترک کرد و دیگر تلفن هیچ کدام از ایرانجوانی ها را جواب نداد! طالبی که تجربه سالها حضور در فوتبال آلمان را دارد در همین یکی دو هفته اخیر  روی مسائل روحی بازیکنان جوان ایرانجوان کار کرده بود و نزدیکان این باشگاه می گویند او توانسته بود ارتباط عاطفی خوبی با بازیکنان آینده دار ایرانجوان برقرار کند و شاهد پیشرفت بازی آنها مقابل بعثت کرمانشاه هم بودیم اما برخی خبرها حکایت از اتفاقات دیگری هم دارد.

طالبی روز بازی ایرانجوان تا ساعت دوازده منتظر پرداخت پول به بازیکنان بوده که با شنیده وعده توخالی صبرش لبریز می شود و بوشهر را ترک میکند اما برخی اعتقاد دارند عوامل بیرون از استان که برای ایرانجوان تصمیم گرفته و میگیرند زیاد رغبتی به حضور طالبی نداشته و ندارند .

آنچه مشخص است تیم ایرانجوان فعلا سرمربی ندارد و هنوز مشخص نیست او به بوشهر بازمیگردد یا خیر!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.