مدیر تیم ساحلی پارس جنوبی:یکی از سخت ترین بازی های فصل را بردیم،در سه رده ملی پوش داریم

شناسه خبر: 9852
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1397

اکبر فرید در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در برابر تیم گلساپوش یزد گفت: در یکی از سخت ترین دیدار های فصل در برابر تیم مدعی و قدرتمند گلساپوش به پیروزی رسیدیم و با توجه به شباهت های تاکتیکی دو تیم شرایط سختی بر بازی حاکم شد و به لطف خدا، درایت کادر فنی، موقعیت شناسی بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم به موفقیت ارزشمندی دست پیدا کنیم.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی افزود: رقابت‌های فصل جاری نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر دنبال می‌شود و تیم‌هایی همچون گلسا پوش یزد، شهریار ساری، شاهین خزر رودسر و شهرداری بندرعباس نسبت به فصول گذشته با انگیزه ببیشتری وارد رقابتها شده اند و مدعی قهرمانی هستند.

فرید در خصوص شکست تیم پارس جنوبی در هفته اول ادامه داد: در هفته اول رقابت‌ها غافلگیر شدیم و در دیداری که دو پنالتی مشکوک بر علیه تیم ما گرفته شد با نتیجه ۳ بر یک در برابر تیم ملوان بندر گز مغلوب شدیم.

وی در مورد ثبات مجموعه تیمی اذعان داشت: در سه سال اخیر سعی کردیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و همین امر باعث شده تا هماهنگی خوبی در تیم شاهد باشیم و تنها تغییر تیم جدایی فرید بلوک باشی از تیم و جذب محمد مرادی از تیم شهریار ساری بود که انجام شد.

فرید با اشاره به آینده نگری باشگاه گفت: با برنامه های کادر فنی(مسلم مسیگر و علی نادری) در رده های امید و جوانان تیم‌های خوبی داریم که خوشبختانه فصل گذشته تیمهای امید و جوانان ساحلی پارس جنوبی قهرمان و نایب قهرمان کشور شدند.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی اضافه کرد: هم اکنون ۲ بازیکن از رده سنی امید و ۴ بازیکن از رده سنی جوانان در لیست بزرگسالان تیم حضور دارند و اخیرا ۳ بازیکن تیم پارس جنوبی به نامهای امیر حسین امیدی، واثق نظیری و محمدرضا نیلاب نیز به تیم ملی زیر ۲۳ سال فوتبال ساحلی ایران دعوت شده اند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.