یادداشت/ عجیب ترین شاهین ممکن،چرا هیچ کس برای این تیم دست نمی زند؟!

شناسه خبر: 22054
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1398

یادداشت:حامد نیک ذات/شاهین شهرداری در ۴ بازی اخیر خود یک امتیاز کسب کرده که عملکرد مناسبی برای ویسی و شاگردانش نیست اما نکنه ای که هواداران شاهین را بیشتر نگران کرده است ارائه بازی نه چندان جذاب می باشد.

 

این روزها کوبیدن ویسی و انتقاد از عملکرد فنی تیم او کار سختی نیست و هر کسی می تواند به شاهین شهرداری انتقاد وارد کند اما تفاوت عمده ای میان نقد منصفانه و کوبیدن افراد وجود دارد که برای نگارنده مهم است.

 

بازی شاهین شهرداری و نساجی تا دقیقه هفتاد و سه بدون یک موقعیت گل برای تیم بوشهری ! این اتفاق در بازی های قبلی هم رخ داده بود و همین عامل باعث شد تا نگرانی ما بیشتر شود.ترکیب تیم ویسی نسبت به بازی مقابل پیکان باز هم تغیراتی داشت ،شیرزادی در دفاع چپ قرار گرفت و فرخنده پی جوان در این بازی دفاع راست شد تا جای خالی حسن نجفی پر شود .

در خط هافبک بارانی ثابت ماند تا دانیال مومنی و میلاد صارمی یک خط جلوتر باشند و البته صفرزاده و مالکی وینگرها بودند.حال این سوال پیش آمده چرا شاهین موقعیت گل ایجاد نمی کند؟وقتی هافبکها توان بازیسازی و حفظ توپ را نداشته باشند روزگار شاهین به این شکل پیش خواهد رفت …. شاید هر کدام از هافبکها در امور انفرادی قابل باشند اما  در کار تاکتیکی و این چهار بازی گذشته اتفاق خاصی رخ نداده است!

 

وقتی سالاری از نوک خط حمله به دفاع راست می آید و ارنج تیم باز هم تغییر میکند  یا گادرانی از خط دفاع به هافبک جابجا می شود این یعنی ویسی هنوز ترکیب دلخواهش را بدست نیاورده است اما لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست. مشایخ تکنیکی به میدان آمد در همان دقایق کوتاه شاهین خطا گرفت و حتی اندک موقعیت هایی بدست آورد ،بحرانی و مشایخ میانه میدان شاهین شهرداری را جان دادند اما این تیم باید در فضا سازی و حتی نگه داشتن توپ بخصوص در میانه میدان تلاش بیشتری کند.اینکه توپ و میدان را به حریفان بدهیم تا در ضد حملات بتوانیم موفق شویم ایده خوبی است اما به شرط اینکه وینگرهای سرعتی ما خودی نشان دهند.

 

شاهین شهرداری در چهار بازی قبلی دو گل زده که هر دو روی شوت بدست آمده و تیم شهر بوشهر با وجود داشتن بازیکنان بلند بالایی مانند غلامعلی تبار و نوروزی حتی روی ارسالها هم موفق نیست.

 

ویسی در کنفرانس بعد از بازی نساجی عنوان کرده که بازیکنانم در فکر لیگ یک هستند اما شاید وقت آن رسیده سرمربی محترم یک شوک به تیمش بدهد و با یک ارنج ثابت و البته چیدمان بهتر برای جدال با ماشین سازی آمده شود. بردن ماشین سازی کار سختی نیست و می تواند شاهین را از بحران خارج کرد به شرط اینکه شاهین خوب ارنج شود و دوندگی بازیکنان بدون تعارف بیشتر از گذشته شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.