محبی کار کی‌روش را سخت می‌کند؛

شناسه خبر: 38116
تاریخ انتشار: 01 آبان 1401

محمد محبی با بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران، می‌خواهد اولین حضور در جام جهانی را تجربه کند.

پس از سوت پایان دیدار استقلال و آلومینیوم که حتی بیش از ورود یکباره ساپینتو به زمین مسابقه جلب توجه می‌کرد، استارت محمد محبی به سمت وحید کاظمی بود که معتقد بود وقت‌های اضافی مسابقه به درستی لحاظ نشده و احتمالا با در نظر گرفتن وقت بیشتر استقلال می‌توانسته به گل برتری دست پیدا کند.
درخشش محبی پیش از آغاز لیگ نوزدهم شروع شده بود و او نقش اول را در صعود شاهین به لیگ برتر داشت. سپس امیر قلعه‌نویی روی او دست گذاشت و به ثمر رساندن دو گل در دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم مقابل شاهین بوشهر تیم شهر محل تولدش خبر از تولد یک استعداد جدید در فوتبال ایران می‌داد.
سه فصل حضور در سپاهان و یکسال تجربه حضور در فوتبال پرتغال در سال منتهی به جام جهانی از محمد محبی بازیکن با تجربه‌تر و موثرتری ساخته و او که مانند برخی بازیکنان دیگر در لیگ بیست و دوم برای رسیدن به جام جهانی به فوتبال ایران بازگشته، فقط یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم حضور در مهم‌ترین فستیوال فوتبال جهان در قطر است.

محبی با حضور مارک ویلموتس تجربه بازی با پیراهن ملی را به دست آورد، ولی خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این فرصت خیلی زود در ۲۰ سالگی به او به عنوان بازیکنی فیکس داده شده است. اما این روزها او ستاره بی چون و چرای استقلال است و ساپینتو باید خدا را شکر کند که دغدغه حضور در جام جهانی سبب شد بین سپاهان و استقلال، محبی برای بیشتر دیده شدن استقلال را انتخاب کند.
محمد محبی اگرچه فرصت حضور در اردوی اتریش را پیدا نکرد، اما اگر با همین فرم که حاصل زندگی و نگاه حرفه‌ای او به فوتبال است کارش را ادامه بدهد، بعید به نظر می‌رسد که کارلوس کی‌روش توان قلم قرمز کشیدن روی نام او را داشته باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.