عبدالله زاده مدافع گلزن پارس:می‌خواستم گل مردودم را جبران کنم ،شک نکنید تیم ما آینده خوبی دارد

شناسه خبر: 22125
تاریخ انتشار: 04 مهر 1398

مدافع باتجربه تیم پارس جنوبی جم می گوید تیمش در هفته های آینده شرایط بهتری هم پیدا می کند.

علی عبدالله زاده بعد از تساوی پارس جنوبی مقابل نساجی مازندران درباره شرایط مسابقه گفت: بازی خوبی بود. متاسفانه بدشانس بودیم که توپ هایمان به گل نرفت. می توانستیم برنده باشیم اما به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات رخ می دهد.

وی درباره گلی که به ثمر رساند، عنوان کرد: من در بازی قبلی مقابل سایپا نیز یک گل سالم زدم اما با اشتباه داوری مردود اعلام شد. البته صحنه سختی بود. با این حال تمام تلاشم را انجام دادم تا در این بازی جبران کنم. خداراشکر که توانستم به تیمم کمک کنم و گل بزنم تا حداقل یک امتیاز در خانه بگیریم و بازنده نباشیم.

مدافع پارس درباره اینکه مهاجمان تیمش در بازی های گذشته هیچ گلی به ثمر نرسانده اند، اظهار داشت: ببینید وقتی تیم گل نمی خورد کل تیم تلاش می کنند و فقط به دفاع تیم برنمی گردد. به همین شکل وقتی گل می زنیم هم کل تیم در آن دخیل هستند. شما دیدید که گل اول ما در این بازی را محمد نوری روی پاس محمد ابراهیمی زد و نفرات هجومی مان هم قدرتمند هستند.

عبدالله زاده ادامه داد: با این حال ما مدافعان در ضربات ایستگاهی کمک می کنیم و در ایران هم اکثر گل ها در ضربات ایستگاهی زده می شود و باید بتوانیم از فرصت ها استفاده کنیم. خوشبختانه ما مهدی ترکمانی را داریم که خوب سانتر می کند و بازی قبل فریبرز گل زد و این بازی هم من توانستم دروازه را باز کنم.

وی درباره اشتباه خط دفاعی پارس روی گل اول نساجی افزود: گل اول به خاطر این بود که بازیکنان یارهای خودشان را به درستی نگرفتند و سهل انگاری کردند. انشاالله ما در آینده هماهنگ‌تر می شویم و شک نکنید این تیم آینده خوبی دارد و روز به روز بهتر می شویم.ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.