مدیرعامل شاهین شهرداری: از بازیکنانی که تیم را ترک کردند شاکی هستیم/ در لیست بگوویچ لیگ برتری ها حضور دارند،دوشنبه سرمربی جدیدمان وارد باشگاه می شود

شناسه خبر: 36288
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1400

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: از بازیکنانی که تیم را ترک کردند به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردیم و شاکی آنها هستیم.

محمد رحمان سالاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه شاهین اظهار داشت:  متاسفانه به دلیل این که کرونا بود نتوانستیم برای وینگو بگوویچ ویزای توریستی بگیریم و کمی به مشکل خوردیم ولی خداراشکر امروز در وزارتخانه آخرین نامه نگاری ها انجام شد و به دست فدراسیون و وزارت ورزش رسید.

وی افزود: وزارت ورزش باید نامه را به شورای برون مرزی تحویل دهد تا تایید کنند. اگر اتفاق خاصی پیش نیاید روز دوشنبه سرمربی جدیدمان وارد باشگاه می شود و به صورت رسمی جلسه معارفه او را برگزار می کنیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین در پاسخ به این سوال که عبدالصمد احمدی دروازه بان شاهین قراردادش را فسخ کرده یا خیر گفت: او جز بازیکنانی است که ما آن را نمی خواستیم. البته بازیکن به صورت یکطرفه در حین فصل نمی تواند قرارداد خود را فسخ کند. از بازیکنانی که تیم را ترک کردند به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردیم و شاکی آنها هستیم. آنها بدون اجازه باشگاه نمی توانند جایی قرارداد ببندد و قطعا به خاطر ترک تمرین و بازی طبق قانون جریمه و محروم می شوند.

رحمان سالاری ادامه داد: ما دروازه بان جدید جذب و با مدیر برنامه او به صورت مالی توافق کردیم و امروز به باشگاه می آید تا با او قرارداد ببندیم. این بازیکن در لیگ برتر حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: سرمربی جدید تیم لیست خود را به ما ارائه کرد و در این لیست ۱۵ بازیکن قرار داشت. ما با همه بازیکنان که در لیست بگوویچ بود مذاکره کردیم ولی تنها ۸ نفر می توانیم جذب کنیم. فکر می کنم تا روز دوشنبه یا سه شنبه که سرمربی تیم  به باشگاه می آید تیم کاملا بسته می شود.

مدیرعامل شاهین در مورد لیست وینگو بگوویچ عنوان کرد: در لیست سرمربی تیم یک دروازه بان، ۲ مدافع، ۲ هافبک و ۲ مهاجم قرار دارند. همه بازیکنان مد نظر بگوویچ سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و تعدادی هم در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارند و توپ می زنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.